Hotel Beausite

Hotel Beausite

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Beausite voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Beausite in het Nederlands

Insidertip voor actieve liefhebbers van rust

since89
23-7-2012

Een prijs-kwaliteit verhouding die je maar zelden tegenkomt in Zwitserland. Vanaf de meeste (ruime) balkons een ongeëvenaard uitzicht op de Jungfrau/Eiger/Mönch en Thunersee. Rustige ligging in een buurtschap net voor het langgerekte Beatenberg, zonder drukke weg in de buurt, met een kabbelend bergbeekje langs de tuin. Gastvrouw en gastheer (chefkok) zijn zeer benaderbaar en gastvriendelijk. Wij voelden ons meteen thuis! Ontbijtbuffet is gevarieerd, inclusief vers fruit. Diner is creatief en porties zijn prima. Kamers waren brandschoon, authentiek (geen kitsch!) Zwitsers ingericht met elk een eigen alpenbloemen-thema. De andere gasten waren een mix van jong en oud. Ook een leuke kinder-speelkamer voorhanden. Niet geschikt voor mensen die 's avonds laat een luidruchtig feestje willen bouwen in hun hotelkamer. 's Zomers vinden in Beatenberg met regelmaat festiviteiten plaats (muzikale avonden etc).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Een aanrader!

Anke Vuijk
31-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor (winter-) wandelaars en rustzoekers is Hotel Beausite een echte aanrader. Een huiselijk verblijf met ontzettend vriendelijk personeel, lekker ontbijt en uitstekende diners van een kwaliteit en variatie,die mijns inziens-ik spreek uit ervaring-leunen tegen een niveau waar Michelin-inspecteurs een beloning zouden uitdelen. Een vriendelijk geprijsde wijnkaart waarop een aanzienlijk aantal 50 cl flesjes. Vanuit kamers met balkon en restaurant fantastisch uitzicht op bergen en Thunersee.

Gereisd Met partner in Sun Dec 20 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Pas gerenoveerd,schoon en keurig

a verspui
2-1-2008

Pas gerenoveerd,schoon en keurig.Vriendelijk correct personeel,ook eigenaren steken helpende hand uit.Goede adviezen mbt wandelingen. Ontbijtbuffet ruim voldoende,lunchkaart zag er goed uit,avondeten goede kwaliteit en gevarieerd, goed wijnadvies. Kamers met nieuwe bedden en prachtig uitzicht op omgeving.Douche goed,netjes,echter aan kleine kant. Stoeltjeslift op 5 minuten,postbus (oa naar gondel) op 2 minuten en gratis binnen Beatenberg

Gereisd Met partner in december 2007

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beausite in Beatenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beausite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.