Hotel Solis Cambrian

We hebben een aantal aanbieders voor Solis Cambrian voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Solis Cambrian

• 10edo westra10-12-2008

cool designhotel

In de zomer een dag of 5 doorgebracht in dit net volledig gerenoveerde hotel. Het pand is al ongeveer 100 jaar in gebruik als hotel en in de zomer 2007 volledig vernieuwd in eigentijdse stijl. lobby staat vol met B&B Italia banken. Zelden zo'n mooie kamer gehad met (aan de zuidzijde) een uitzicht dat zo uit een Zwitserse kalender lijkt te komen. Op de ruime kamers staat een grote flatscreen. er is gratis wifi. Het binnenzwwembad, het kleine buitenzwembad en het sauna-gedeelte waren erg verzorgd. Een paar kleine punten van kritiek: de betaalde parkeergarage is somber en 50 meter van het hotel. Het restaurant vonden wij (liefhebbers van eigentijds design) een beetje kil. En er klonk af en toe ongepaste muziek tijdens het eten ( de muziek uit de bar was ook in het restaurant te horen). Dit zal wel te maken hebben met de opstartfase waar het hotel in verkeert.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Solis Cambrian voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Solis Cambrian

0 vragen over Hotel Solis Cambrian

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• WifiGratis
      • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Volledig menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesComputerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald