Hotel Ramada-Treff Regina

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada-Treff Regina voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ramada-Treff Regina

• 8gertie16-08-2006

super hotel, prima service, ontbijt en diner. de familiekamer is zeer ruim, aan zuidzijde en begane grond een eigen terras en schitterend uitzicht.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9elisabeth02-03-2006

super hotel,kinderen kunnen kiezen tussen kindermenu of het gewone menu. bediening goed,service uitmuntend. wij gaan zeker volgend jaar weer,de familiekamers zijn enorm ruim. adelboden een leuke plek om heen te gaan. geen minpunten te bedenken bij deze wintersport keuze.

• 8Heidi08-04-2005

Een gezellig hotel met vriendelijk personeel. Aan de zuidkant en vanuit de eetzaal en het terras is een meer dan schitterend uitzicht over het hele gebied. De kamers zijn prime en zowel het ontbijtbuffet als het 4-gangendinner zijn uitgebreid en heel erg lekker!

• 9Nanny01-04-2005

Een zalig hotel met prachtig uitzicht. Boek het via een reisorganisatie, deze hebben contractprijzen en zijn goedkoper dan direct boeken. Hele ruime kamers,vraag als perferentie kamer op het zuiden dan heb je een prachtig uitzicht! Het diner is echt geweldig (5 gangen keuze, mooie opgemaakte borden) en de kinderen kunnen kiezen uit een kindermenu of meedoen aan het gewone dagmenu. Een echte aanrader!!

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8Marco28-02-2005

Een aanrader, dit hotel aan het begin van de Dorpstraat in Adelboden. Ruime kamers en erg lekker eten. 's Ochtends een uitgebreid ontbijtbuffet (een gebakken eitje behoort tot de mogelijkheden) en 's avonds weer lekker eten. Elke avond een viergangenmenu met keuze in het hoofdgerecht (vlees of vis) en nagerecht (zoet of kaas). De topper was het dessertbuffet met heel veel taartjes, ijs, puddingen e.d. en een heel uitgebreide kaastafel. Het hotel is ook heel goed te doen met kinderen. Naast de eetzaal is een kinderhoek met video en speelgoed, zodat de ouders ook rustig kunnen eten (en de kinderen in de gaten houden). Verder heeft het een ruime saunagelegenheid en een fitnesshok.

• 9Tomas31-08-2004

het beste hotel in Adelboden (wel wat duur geworden)

0 tips over Hotel Ramada-Treff Regina

0 vragen over Hotel Ramada-Treff Regina