Hotel Hari im Schlegeli

Kleine hotelsWeer vandaag1°-6°
9,8

• Ligging t.o.v. pistes8,3

2 reviews over Hotel Hari im Schlegeli in het Nederlands

Gastvrij verblijf in schitterende omgeving

Bernard de Jong
10-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een fijne zomerweek doorgebracht in dit gastvrije hotel. Vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat. We hebben heerlijk gegeten en kregen goede tips voor uitstapjes. Er zijn veel wandelgebieden in de omgeving en de Trottinet (met een stepje van de berg af!) is een echte aanrader voor gezinnen en jongeren! Geen zwembad in het hotel maar wel een prima (gratis) openlucht zwembad in het dorpje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

nooit meer

Hans en Ineke
17-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kamers zijn véél te duur.

Voor 1 overnachting betaalden wij € 69,- p.p. (na bedongen korting vanwege de separate bedden)

Dat was overnachting incl. ontbijt, dus geen HP.

2 persoonskamer met losse 1 persoonsbedden (keiharde matras). toilet + douche op de gang....! Douche erg basic en kon niet op slot... Kamer was wel netjes maar duidelijk op leeftijd.

Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hari im Schlegeli in Adelboden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hari im Schlegeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.