Hotel Hari im Schlegeli

7 reviews over Hotel Hari im Schlegeli in het Nederlands

Sehr schöner Aufenthalt

Erika
23-4-2016

Freundliche Bedienung, feines Frühstücksbuffet, saubere Zimmer, toller Ausblick, gute Verkehrsanbindung....

Wir waren nicht das letzte Mal hier.

Sehr gut!

Frank
7-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Sehr freundliches Personal / Man fühlt sich wohl im Hotel / Das Essen ist ausserordentlich fein gekocht und das Morgenessen reichhaltig.

Richtig zum Geniessen

Bernhard
29-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Die Atmosphäre im Hotel ist überaus freundlich und sehr zuvorkommend. Die Zimmer sind sehr sauber und herzlich bereitgestellt und das Essen ist sehr zu empfehlen. Ein wirklich lohneswertes Ferienhotel. Sogar eine Wellness-Oase mit Sprudelbad, Hot-Pot, Sauna und Dampfbad ist vorhanden.

Familienfest zu einem runden Geburtstag

Grossen-Zurbrügg Louise
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wir erlebten ein wunderschönes Fest bei einem seehr feinen, reichhaltigen Brunch.

Der Saal, für uns allein, war liebevoll geschmückt, die Tische schön gedeckt.

Viel Platz auch für die Kinder (nebenan Ping-Pongtisch, Spielzimmer, Tschuttikasten..)

Die Bedienung war sehr liebenswürdig, aufmerksam und wir fühlten uns alle rundum wohl. Herzlichen dank. Dieses Hotel ist sehr zu empfehlen,

• Ligging t.o.v. pistes8

Sehr freundliches Personal an der Rezeption, feines Essen, schöne Zimmer mit tollem Ausblick. Der Wellnessbereich ist gross und für eine Entspannung nach dem Skifahren unverzichtbar.

Gastvrij verblijf in schitterende omgeving

Bernard de Jong
10-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een fijne zomerweek doorgebracht in dit gastvrije hotel. Vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat. We hebben heerlijk gegeten en kregen goede tips voor uitstapjes. Er zijn veel wandelgebieden in de omgeving en de Trottinet (met een stepje van de berg af!) is een echte aanrader voor gezinnen en jongeren! Geen zwembad in het hotel maar wel een prima (gratis) openlucht zwembad in het dorpje.

nooit meer

Hans en Ineke
17-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kamers zijn véél te duur.

Voor 1 overnachting betaalden wij € 69,- p.p. (na bedongen korting vanwege de separate bedden)

Dat was overnachting incl. ontbijt, dus geen HP.

2 persoonskamer met losse 1 persoonsbedden (keiharde matras). toilet + douche op de gang....! Douche erg basic en kon niet op slot... Kamer was wel netjes maar duidelijk op leeftijd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hari im Schlegeli in Adelboden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hari im Schlegeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hari im Schlegeli scoort een 9.53 uit 10 op basis van 7 reviews.