Vakantiehuis Chalet Annapart

Meer vakantiehuisinfo

6 reviews over Vakantiehuis Chalet Annapart

• 9Stef04-01-2011

Superlocatie, riant uitzicht.

Vakantiehuis "chalet" Annapart te Adelboden is een super bestemming voor wandel- of wintersport vakantie in Zwitserland. Heel compleet en vrij nieuwe inrichting. 4 geclassificeerd door Zwitsers klassificatie systeem. Prijs kwaliteit is dik in orde. Lokatie is goed met openbaar vervoer én eigen vervoer binnen dag bereikbaar. Busstop bij het vakantiehuis.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9fam. Bisschop28-12-2009

Prachtige plek, relaxed skigebied!

Chalet Annapart ligt net buiten het dorp, met een schitterend uitzicht op de bergtoppen. Adelboden is een heerlijk skigebied met voor skiers van alle niveaus genoeg uitdaging. Rustig gebied. Elsigerbach (klein ski-gebied bij Adelboden) is echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Wij hebben genoten van het mooi ingerichte, ruime appartement (helft van chalet) en vinden het zeker een aanrader!!! Complimenten!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9jaap21-12-2008

wat mooi is het hier

prachtig met een woord, onpartijdige toevoegingen hier/concurentie kan iemand maken of breken op deze wijze...p.s. kies voor een ander systeem

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8geen naam vermelding13-08-2008

Voor herhaling vatbaar.Je hebt een mooi uitzicht.

Een klein min puntje zijn de 100 trappen om bij het appartement te komen, maar is wel gezond.

• 8Herma Assen10-08-2008

leuk en ruim vakantiehuis . Ook leuk in de zomer!

Wij, ouders met 2 zonen van 16 en 18, hebben ons prima vermaakt tijdens onze zomervakantie. In de omgeving is genoeg te doen voor iedereen. Voorherhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Familie

• 9A.Boer13-04-2007

Aleraardigst huis met alles erop en eraan.Stijlvol ingericht en mooi uitzicht op dal en bergen. Zeer aanbevolen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Anders