Hotel Bristol

Meer hotelinfo

38 reviews over Hotel Bristol

• 10Anky04-07-2019

Komme wieder

Had een heerlijke rustige skivakantie. Was door iedereen verwend. Ik heb vooral genoten van de fijne keuken met het dagelijks wisselend halfpension-menu. Ik kijk uit naar de volgende vakantie in Bristol

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleenreizend

• 2017
    8Onno15-07-2017

Goede service, voor Zwitserse begrippen betaalbaar

Op service wordt niet bezuinigd, op andere punten zie je dat ze wel op de kleintjes letten. Goede avondmaaltijd, ontbijt lekker en voldoende, niet heel divers.

Alleenreizend

• Oude reviews

9Gezin met kinderen16-09-2015

Prima gastvrij en aantrekkelijk hotel.

Het hotel voldeed in alle opzichten aan onze verwachtingen. We werden op geen enkel punt teleurgesteld:

• prima nette kamer
    • fijne badkamer
    • redelijke wifi
    • 4 gangen diner. Eten zeer gevarieerd en kwalitatief hoogstaand.
    • ontbijtbuffet goed.
    • goede bediening.

Zwitserse degelijkheid in de Alpen. Een aanrader voor iedereen die van degelijkheid houdt te midden van aantrekkelijke natuur/ landschap.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Anders

• 83309-07-2013

meer dan goed

Pas terug, 3 nachten verbleven. Heel goede service. Vriendelijke uitbaters en personeel. Ontbijt en avondmaal zijn ok. Restaurant is aangenaam. Kamer was kraaknet. Bij parkeerprobleem werd onmiddellijk naar een oplossing gezocht. Goede ontvangst van WI-FI. Kamer was ruim genoeg voor ons,2 personen, en mooi ingedeeld. Wat ons betreft een aanrader. Adelboden is mooi en het hotel is in het centrum. Eveneens mogelijk, daguitstap naar Bern, Luzern of Interlaken.

• 7Arletje19-05-2013

Verzorgd maar dure extra's voor ontbijt + drankjes

We hadden een mooie grote familiekamer, proper en verzorgd met mooi zicht op de bergen, geen terras. We verbleven in halfpension om de uitgaven ter plaatse te beperken. Avondeten was heel lekker met speciale gerechten, maar niet kindgericht want geen kindermenu en ook de desserten waren soms tè speciaal zodat de kinderen ze niet lustten, bv. met alcohol. Prijs van hotel in zomer is héél interessant maar dit proberen ze terug te verdienen: - lekker ontbijt, maar steeds hetzelfde beleg, beperkt aantal pistolets(broodjes) EN nieuwe regel dat je 5 euro PER PERSOON moet betalen voor warm ontbijt, d.w.z. een stukje spek of een gebakken of gekookt eitje. - fles water van 1 liter aan tafel bij het avondeten kost 10 euro en andere drankjes ook superduur. Het hotel ligt tamelijk hoog zodat het weer in juli tamelijk koud was (+/- 12 graden) met regen en zelfs sneeuw boven op de berg, wel mooi voor wandelingen. In de winter kan dat een voordeel zijn want je bent heel dicht bij de liften.

• 8Jasper11-04-2013

Prima hotel midden in het centrum

Hotel Brisol is een degelijk Zwitsers berghotel vlakbij de hoofdstraat van Adelboden. De lobby met bar en gashaard is, hoewel het gezellig klinkt, niet erg sfeervol ingericht. Het restaurant is prima, met een lekker ontbijtbuffet een een prima diner. Wel gek is dat ze geen goede Bircher Müesli kunnen maken (veel te waterig), dat is toch hét typisch Zwitserse ontbijt. De kamer die we kregen toegewezen (nr. 1) was prima: lekker ruim met een apart zitje. De kamers verschillen onderling flink: sommige liggen in het oude deel van het hotel en andere in de nieuwere aanbouw. Naar de skilift naar het Hahnenmoos-gebied is het een paar minuten lopen. De lift naar een kleiner skigebied welhaast naast het hotel. Parkeren kan bij het hotel, maar als het hotel vol zit zijn er niet genoeg plaatsen voor alle gasten. De wellness is vrij klein en niet bijzonder. Als je via een reisorganisatie boekt, moet je er voor bijbetalen.

• 7poppe17-08-2011

voor ons niet meer

mooi kleinschalig hotel kamers in orde, eten goed , bijbetalen ook in H.P voor één eitje 4.50 euro, fles water aan tafel 10 euro , badkamer zeer klein , veel lawaai na 21 uur van keuken en douches, we zaten met onze neus op het dak te kijken van het naast gelegen hotel omdat dit op amper 2 meter is aangebouwd ,bijbetalen voor de wellness 15 euro P.P , wel vriendelijk personeel en proper . 8 parkeerplaatsen ter beschikking iedere dag een ramp nergens kan je parkeren overal privé, alles en overal héél duur zelf een P.V bij de politie doordat onze nummerplaat van de wagen genomen was ( wij niet alleen ) kost je 35 euro !!! niet te doen

• 7Coysman Jurgen19-08-2010

zeer veel waar voor je geld !

hotel Bristol in Adelboden , is een aanrader met een heel lekkere keuken! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en voorzien van alle comfort.

het hotel is mischien iets minder gericht op jonge kinderen , maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijkheid van het personeel! Dranken aan tafel zijn duur , maar ik veronderstel dat dit in alle Zwitserse hotels het geval is.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9vermant14-06-2010

een aanrader

De aangename service die er door het voltallige personeel wordt gegeven is verfrissend. Steeds stond men voor ons klaar. Zeer nette en verzorgde kamers , lekker eten en vriendelijke sfeer in het ganse hotel. We begrepen niet dat er sommige mensen durven zeggen dat het er niet netjes was. Een aanrader in een schitterende omgeving !!!!!

• 8rob18-08-2009

prima hotel in prachtige omgeving

Dit hotel is echt een aanrader.Prima kamer , vriendelijk personeel ,goed eten , zeer mooie omgeving en betaalbaar. Tevens krijg je van het hotel een wandelpas. Met deze pas kun je gratis in alle kabelbanen en bussen in adelboden. Dit scheelt heel veel geld. Hierdoor wordt het een goedkope vakantie omdat je alleen maar s'middags voor je eten hoeft te zorgen. In het dorp is genoeg informatie te krijgen over alle kabelbanen en wandelpaden. Vakantie was top

1 tip over Hotel Bristol

• Jasper, 11-04-2013

Leuke plekjes om 's avonds iets te drinken zijn de Weltcup Bar (Dorfstrasse 40) met een groot aantal open wijnen; en de Alte Taverne (Dorfstrasse 51B), die een belevenis op zich is (stokoud pand met combinatie van restaurant, lounge, bar en dansvloer; heel gezellig en stijlvol). Beide liggen op korte afstand van hotel Bristol.

0 vragen over Hotel Bristol

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages