Hotel Beau-Site

Hotel Beau-Site
7,9

• Ligging t.o.v. pistes6,3

25 reviews over Hotel Beau-Site in het Nederlands

Zeer klantvriendelijk, maar ver van skigebied af.

Zeer klantvriendelijk hotel met nette kamers
1-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

De kamers zijn netjes en mooi ingericht. Onze familiekamer voor 4 personen was wel wat aan de krappe kant.

Het ontbijt was heerlijk: croissantjes, vers fruit, gebakken ei en spek, verschillende soorten (stok)brood, muesli, yoghurt enz.

's Middags krijg je gratis koffie/thee en gebak.

Het avondeten bestond uit een keuzemenu.

De welnesss was niet heel groot, maar voor ons was het voldoende.

Een nadeel is dat je wel een stuk moet lopen en een extra lift moet nemen voordat je bij het skigebied bent.

Personeel en eten is geweldig

Albert
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Uitstekend ontbijt (fruit, zalm rolletjes, diverse musli, bolletjes, croissants, ei, spek, jus enz.). Diner met alternatieven voor elk wat wils, zeer smaakvol, 5e-gang kaasplankje als je ervan houdt. Parkeerplaats was vol in krokusvakantie, maar parkeergarage biedt uitkomst. Lift aanwezig. Sauna en rustruimte bevinden zich op verschillende verdiepingen, dat zou beter kunnen, evenzo beperkte douche capaciteit, maar dat zijn dan verbeterpunten. Hotel is vier sterren, heel gemoedelijk, niets is teveel, zelf zeurpieten krijgen aandacht van personeel. Leuk rakletten op dinsdag en kaarsjesavond op woensdag, mittag jouze (kofffie, thee en lekkers) in de middag om 1600h onze favoriete kelner was Erik (maar eigenlijk waren ze allemaal erg aardig en behulpzaam.

Oude reviews (archief)

Zeker de moeite waard.

francien bomers
27-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit hotel heeft een goede ligging. Mooi uitzicht en prima kamers en voorzieningen

Goed gelegen hotel

Ann
19-9-2013

We verbleven deze zomer een week in dit hotel. Het is goed gelegen om wandelingen te gaan maken (schuins over het busstation, en de bergbanen zijn op wandelafstand).

Het ontbijt is uitgebreid. Het avondeten is een 4-gangen menu (sommigen hadden 5-gangen, naargelang hoe je boekt), waaronder 1 gang met saladbar. De desserten zijn niet echt geweldig. De bediening gaat vlot en ze zijn heel vriendelijk.

De kamers zijn goed en het leken ons nieuwe matrassen. Er mocht alleen meer kastruimte zijn voor je kleding.

IDEALE LIGGING

Victor Van Roy
7-8-2013

Fantastisch ontbijt, diner is gewoon.

alle kamers & restaurant geven een prachtig uitzicht

op de omliggende bergen.

internethoek is niet beschikbaar, pc zogezegd kapot,

verwijzen u naar een ander hotel door.

Hotel Beau Site

Chris
10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3

Hotel is prima, het personeel is vriendelijk. De eigenaar is vriendelijk maar niet hartelijk. Het ontbijt is goed, het avondeten is gevarieerd (soms 6 gangen). De porties zijn wat klein. Wel helaas soms slechter geslapen omdat er veel E621 (Ve-tsin) lijkt te worden gebruikt in het eten. De kamers zijn prima, wel zaten er kuilen in het matras. De kamers worden iedere dag "schoongemaakt" met de franse slag.

Op zich is het geheel goed, maar ik ga er niet meer naar toe.

• Ligging t.o.v. pistes4

Ben met een vriend een w/e gaan skien. Helaas is er een ongeval gebeurd waarbij mijn vriend in het ziekenhuis beland is. Begrijp dat de kamer moet betaald worden maar helaas moest ik ook het eten ( half pension ) betalen waar hij niet van genoten heeft. Moet wel zeggen dat het eten en diensten perfect in orde waren.

Prima hotel en vertrekpunt voor bergwandelingen.

Fam. Noordwijk
21-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Servicegerichte medewerkers en eigenaar. Hotel heeft een prettige sfeer en de comfort kamers zijn goed ingericht.

leuk hotel

Mestdach Dorothée
18-5-2010

parkeerplaatsen zijn beperkt waardoor we een plaats betaalden in de garage. Niet bepaald goedkoop maar je moet ergens je auto kwijt kunnen. Eten vonden we zeer goed. Niet alledaags maar zeer lekker. De kinderen vonden het menu minder maar gelukkig was er de kinderkaart. Na 6 dagen werd de kinderkaart redelijk eentonig voor de grootste kinderen want altijd dezelfde maar daarom schakelden ze over naar het volwassen menu die hun ogen deed open gaan hoe lekker en appart deze was. We kregen een gastenkaart voor gans het gezin die de kabelbanen van adelboden gratis maakten. Ook de autobus was gratis. Een korte trip naar de engstligenalp met zijn prachtige waterval is zeer de moeite waard. We komen hier zeker terug.

degelijk hotel

niki
12-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Beau Site is een mooi hotel. Er is een sauna - nu ook een buitensauna met zeer mooie rustruimte, jammer genoeg maar 1 douche om af te koelen. We waren er in 2006 en in 2009. We stelden vast dat vooral het eten erop achteruit gegaan is. Het is nog altijd lekker maar wel veel eenvoudiger geworden. In 2006 aten we wild, schaap, eend, forel,... nu is dit kip, kalf, varken geworden. Van specialiteiten is men overgestapt naar gewone keuken. Het voorgerechtje is verdwenen. We waren er met Kerstavond en er was niet één extraatje. Gewoon soep (meestal bouillon met weinig in) varkensvlees en een dessertje. Het ontbijt is nog altijd heel uitgebreid en lekker. In de late namiddag is er punch of thee met gebak. Dit is wel een vooruitgang. Een standaardkamer is niet zo groot maar wel voldoende, de badkamer klein en verouderd. Al bij al is het een mooi hotel met prachtig zicht op de bergen, zeer vriendelijk personeel maar jammer dat eten eenvoudig geworden is.

We hebben een aantal aanbieders voor Beau-Site voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beau-Site in Adelboden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beau-Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beau-Site scoort een 7.9 uit 10 op basis van 25 reviews.