Hotel Bären

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bären voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bären

• 9shop until you drop23-03-2014

de reis voor deze zomer is alweer gepland :D

mooie ruime kamers, wel een kleine badkamer maar dat is niet zo erg. er is een lift aanwezig. het personeel is vriendelijk bij het ontbijtbuffet is er een zeer ruime keuze (pistolets, croissants, vers brood) ook dagelijks vers fruit aanwezig 's avonds altijd keuze uit 2 verschillende menu's, en een uitgebreid 5 gangen menu. zeer veel afwisseling in het eten. pluspunt is de sauna, na een hele dag wandelen is dit leuk om even de spieren te ontspannen!

Met vrienden

• 7R. Oostenbrug23-02-2009

Heerlijk hotel, super service

Fijn hotel, met hele ruime kamers. Ook een aantal fijne mogelijkheden voor overnachten met kinderen, zoals een kamer met een bovenverdieping/balkon waar de kinderen kunnen slapen, en een kamer die doormiddel van een tussendeur aan elkaar verbonden zijn. Goed eten met een apart kindermenu (met ongeveer 6 verschillende gerechten, wel veel met friet en weinig groente).

Echt een aanrader dit hotel, niet te groot waardoor een persoonlijke service goed mogelijk is. Wij zaten er obv half pension, met een 4 gangenmenu als diner. Er kon gekozen worden uit 2 hoofdgerechten en 3 verschillende nagerechten. Wel aan te raden om het 4 gangenmenu te kiezen, want dan is het tweede gerecht een salade van het saladebuffet. Anders zitten er wel erg weinig groentes bij.

Al met al een super vakantie gehad!! Jammer dat het ca. 30 minuten duurt voordat je met de liften naar het skigebied bent vervoert. Het hotel ligt overigens wel gunstig t.o.v. de liften. Twee liften in de buurt, op maximaal 100 m.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Bären voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Bären

0 vragen over Hotel Bären

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Kluis

• ParkerenBetaald