Hotel zur Sonnestersterster

7Goed

Zwitserland, Basel Regio, Sissach

Op vakantie geweest naar zur Sonne?

7Goed

Tonen op kaart

1 review over Hotel zur Sonne

• 7Luc23-08-2012

Doorreishotel

Ik overnachtte hier omdat ik vlakbij een zakelijk bezoek had. Ik kan me ook voorstellen dat je hier logeert op doorreis van of naar het zuiden. Het hotel ligt heel erg bereikbaar, vlakbij de autobaan zonder dat je er last van hebt. De kamers waren correct, maar nogal basic. Ontbijtbuffet zeer bescheiden. Verder kan ik er niets bijzonders positief of negatief over zeggen. Geen speciale aanrader, maar je kan er best een nachtje overnachten en dan weer weg.

Zakelijk gereisd in augustus 2012

0 tips over Hotel zur Sonne