Hotel Bad Schauenburg

Kleine hotelsWeer vandaag14°8°

1 review over Hotel Bad Schauenburg in het Nederlands

Hotel ligt een km of 4 buiten Liestal, 25 km van Basel. Mooie ligging middenin de natuur met een prachtig uitzicht. Super service, redelijkse kamers en een prima restaurant erbij. Als je iets net buiten basel zoekt of op doorreis bent naar Italie, prima tussenstop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bad Schauenburg in Liestal , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bad Schauenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.