Hotel Rochatsterster

9.2Fenomenaal

Zwitserland, Basel Regio, Basel

Op vakantie geweest naar Rochat?

9.2Fenomenaal

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Rochat

• 8Adri24-04-2010

Geweldig hotel met prima sfeer op mooie locatie

Zeer gastvriendelijk personeel. Ziet er zeer verzorgd uit, lijkt wel net gerenoveerd. Prachtige ruime kamers. Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Internet beschikbaar (1e halfuur gratis). Via 58 treden naar het centrum van de stad, maar ook via een licht hellende weg. Geen diner mogelijk op zondag. Hotel ligt naast de mooie Petruskerk die wel elk uur laat horen hoe laat het is. Aanbevelenswaardig is verder het restaurantje So Up (Soep-restaurant). onder aan de trappen. Lekker en niet duur.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 7Karin25-03-2009

Prima voor een paar dagen Basel

Het hotel heeft een goede ligging. Vlakbij het centrum, als je linksaf gaat moet je de trappen af naar beneden en als je rechtsaf was gegaan kun je via de normale weg naar het centrum, duurt iets langer. Vriendelijke mensen, ontbijt is te doen. We krgen een busticket die we voor de tijd die we er waren konden gebruiken , 2 zones. We waren er in de tijd van het bundesfeier, 31 juli, een prachtig feest met het mooiste vuurwerk dat we ooit hadden gezien. De kamer van ons was ruim, de badkamer iets minder. Het uitzicht was een kerkmuur. De bedden lagen goed en er was een tv en ruimte genoeg om je spullen op te bergen. Om de kamer te vinden was een kaart wel nodig, heeft 10 minuten gekost..... Vlakbij is een parkeergarage, de ruimte bij het hotel is erg klein. Veel trams in de binnenstad. Al met al een prima hotel om te vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Peter21-12-2008

Mooie locatie, beetje verouderd

Het hotel ligt rustig, maar toch vlak bij de rijn en het centrum(trap naar beneden). Interieur is wat verouderd en het kan een doolhof zijn om je kamer te vinden. Voordeel dat het hotel 4 eigen parkeerplaatsen heeft, maar twee daarvan zijn zo erg krap, allen geschikt voor een punto of kleiner. Ook de ingang naar de parkeerplaatsen is erg krap, spiegels raakten net niet de muren.

Gereisd met partner in september 2007

• 6Dirk van Duijvenbode28-01-2008

Prima hotel voor een goede pris. Mooie kamers en een lekker ontbijt.

Gereisd met vrienden in februari 2007

0 tips over Hotel Rochat

0 vragen over Hotel Rochat

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats