Hotel Münchnerhof

Hotel Münchnerhof

We hebben een aantal aanbieders voor Münchnerhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Münchnerhof in het Nederlands

2008

Geen waar voor je geld.

Dave
17-10-2008

Zeer kleine kamers. Kleinste badkamer ooit gehad! Ontbijt is zeer mager. Bij ons liep de vloer 10 cm af! Hotel is wel schoon. Op zich wel ok, maar de prijs staat absoluut niet in verhouding tot wat je krijgt. Vriendelijk personeel. Gratis internet. Prima bereikbaarheid van het centrum lopend of met de tram voor de deur. Je krijgt een gratis openbaarveroerpas als hotelgast. Goede parkeermogelijkheid voor auto in garage vlak naast het hotel.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Münchnerhof in Basel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Münchnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.