Hotel Dorint an der Messe

Hotel Dorint an der Messe

8.5Fantastisch

Zwitserland, Basel Regio, Basel

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint an der Messe voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Dorint an der Messe

• 8Astrid31-01-2016

Prima hotel voor overnachting onderweg

Goede kamer en bedden en een ruime badkamer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8mvdb2219-08-2014

Prima, maar duur hotel

We hebben hier 1 nacht geslapen onderweg van Toscane naar Nederland. Prima, onlangs gerenoveerde familiekamer. Goede bedden. Kinders sliepen op de slaapbank maar matras erg dun. Goede gratis Wifi. Parkeren in de buurt lukt niet vanwege vergunning Dus parkeren in parkeergarage onder hotel voor SFR 25,- per nacht. Ontbijt ook duur. Basel is erg duur. We kwamen hier omdat alternatieven niet beschikbaar zijn. Volgende keer leuk hotel boeken in Duitsland. Kids kregen een knuffel en op de 5e etage is een kleine speelkamer. Gratis pas voor openbaar vervoer. Op loopafstand zijn restaurants in de multi-culti wijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9S.A. Dirksma12-10-2010

Prima hotel!

Prima hotel voor een overnachting tijdens de rit naar Italie. Het hotel is goed bereikbaar vanaf de snelweg. Voor onze dochter van ruim 1 jaar oud kregen we een knuffelbeest en werd er direct na aankomst een kinderbed geplaatst. Het eten in het restaurant is prijzig, maar wel erg goed! Ontbijt is erg uitgebreid. Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9anoniem07-08-2010

goed hotel

Op weg naar Toscane hier een nacht geslapen met kinderen. Heerlijk hotel. Niet ver van de snelweg af. Rustig hotel, ondanks de grootte. Lekker gegeten in het restaurant. Kamer schoon en ruim, goede bedden, grote badkamer. Ontbijt was super! Kinderen vroegen meteen of we langer konden blijven. Direct geboekt voor de terugweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Sascha30-07-2009

Super hotel

We hebben hier overnacht op de heen en terug reis naar en van Italie, echt een super hotel. Het personeel is bijzonder vriendelijk, het hotel is netjes en schoon. we hadden een familiekamer die ruim was met een grote badkamer. we sliepen aan de achterkant dus lekker rustig. Bij je verblijf krijg je een ov kaart waarmee je leuk de stad in kan met de tram. Op de heenreis zat bij de prijs ook het ontbijt erbij, dit is zeer uitgebreid. Normaal kost het € 17.50 p.p. We raden dit hotel echt aan als je op doorreis bent naar Italie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Charmant07-03-2009

Goed hotel, maar niet goedkoop.

Zeer goed eten, mooie kamers. Ziet er allemaal netjes uit. Prijs is niet goedkoop, maar dat is volgens mij nergens in Basel

Alleen gereisd in maart 2007

Hotel Dorint an der Messe info