Hotel Balade

8,2

5 reviews over Hotel Balade in het Nederlands

Cool.

14-10-2013

Een sfeervol, modern en zeer goed gelegen stadshotel. Cool design De verbinding met het openbaar vervoer en het beurscentrum is zeer goed.

Helaas ligt het hotel in de tippelzone en daardoor verliest het een beetje aan charme. Dichtbij het centrum en de Rijn gelegen. Bij hoge temperaturen zeer warme kamer zonder airco en met open ramen komt er veel lawaai binnen van de restaurants.

Het hotel ligt middenin de tippelzone. 's Nachts hangen de vrije en werklustige vrouwen rond aan het hotel. Dit veroorzaakt de hele nacht door zoveel lawaai, dat het er vrijwel onmogelijk is om te slapen.

Altijd graag weer!

29-1-2013

Ik heb me er lekker gevoeld. Smaakvol ingerichte kamer, mooie badkamer. Buitengewoon aardig, behulpzaam en bekwaam personeel! Goede verkeersverbindingen. Ik kom graag terug!

Modern en mooi hotel.

9-1-2013

Zeer nieuw ingerichte kamers met modern hotel, met een koelkast en een waterkoker. Badkamer ook zeer modern. Het treinstation is op enkele minuten lopen, bij het inchecken wordt een cityticket gegeven voor de bus en tram. Enige negatieve aspect is, dat in de buurt een rosse buurt is.

We hebben een aantal aanbieders voor Balade voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balade in Basel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balade scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.