Sorteren

Reviews over accommodaties in Basel Regio

Overnachtingscamping

Marion
    18-9-2016
    Niet al te grote camping met veel plekken voor mensen die 1 nacht blijven op weg naar Italie. Wij hadden van te voren gereserveerd en langszamerhand werden we volledig ingebouwd door de auto's en caravans die erna kwamen. Restaurant is prima, je kunt alleen met Zwitserse Franken betalen. Toiletten en douches zien en schoon uit.

Ideaal voor seminars en vergaderingen.

12-2-2014
    Heb een meeting in het hotel georganiseerd. Alles ging perfect. De infrastructuur is bijzonder goed en het personeel behulpzaam. Het eten in het restaurant is goed en met een ruime keuze. Het hotel ligt net buiten de stad, dus een auto is nodig. In de zomer is de golfbaan interessant.

Centraal gelegen schoon standaardhotel.

5-2-2014
    Een typisch Ibis Hotel in goede staat, licht ingericht, met een gunstige prijs. De kamers aan de voorzijde hebben te maken met verkeerslawaai (auto, tram). Gunstig gelegen ten opzichte van het SBB treinstation, op loopafstand. Zoals alle interieurs van de Ibis hotels, beter slaapcomfort. Badkamer erg klein, maar relatief grote douchecabine. Tv met circa 40 zenders, 2 publieke en een paar commerciële Duitstalige.
Basel Regio scoort een 8,4 uit 10, op basis van 45 reviews