Sorteren

Reviews over accommodaties in Basel Regio

Prima voor 1 of 2 nachten

Maarten
    19-8-2018

Is een echte doortrekkerscamping. Wij waren er al vaker en dan 2 nachten vanwege familiebezoek. Het dorpje Aarburg is leuk om even te bekijken en de omgeving zelf is mooi. De camping zelf is prima, mooi grasveld waar je met alle doortrekkers staat. Er zijn veel vaste plaatsen. Sanitair is klein, maar keurig. Restaurant is niet veel soeps, kan je beter in de omgeving zoeken.

De ligging is inderdaad vlakbij de snelweg, die hoor je, net als de trein, maar voor 1 of 2 nachten is dat niet zo erg

En tja, de prijs is stevig, maar dat is Zwitserland.....

Kortom, voor ons een prima plaats vanwege familiebezoek, maar 2 dagen is ook wel weer meer dan voldoende.

Zéér comfortabel 'first-class' hotel

King Bee Rob Koning
    14-12-2017

Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie.

Schitterend ingerichte kamers.

Een ontbijt waar niets op aan te merken valt.

Goed verzorgde camping.

Nico van Egmond
    19-5-2017

Perfecte camping voor als je onderweg bent naar Italie om te overnachten. Maar daar houdt het ook ongeveer wel op. Duur. Voor een overnachting met twee personen in mei 33 euro vind ik persoonlijk flink aan de prijs. En als je het voornemen had om een hapje te eten in het restaurant kost dat dat je veel geld wat niet in verhouding is met de kwaliteit. Sanitair perfect. Uitermate vriendelijke mensen. Negatief voor deze camping is dat het direct aan een overdrukke treinroute ligt. Wat dag en nacht door gaat. Vooral in de nacht is dit uitermate hinderlijk.

Overnachtingscamping

Marion
    18-9-2016

Niet al te grote camping met veel plekken voor mensen die 1 nacht blijven op weg naar Italie. Wij hadden van te voren gereserveerd en langszamerhand werden we volledig ingebouwd door de auto's en caravans die erna kwamen. Restaurant is prima, je kunt alleen met Zwitserse Franken betalen. Toiletten en douches zien en schoon uit.

Fantastische

Ellen Van assche
    21-7-2016

Eten hebben we niet gedaan maar het we hebben er wel mensen zien eten en het leek oke

Zwembad zijn we niet naar toe geweest