Reviews over Undenäs

Mooi gelegen park.

Gerard,
    21-8-2015

De vakantiewoningen liggen gesitueerd tegen een berghelling en hebben daardoor een prachtig uitzicht. Er is voldoende privacy om de huisjes heen. De huisjes zijn gerenoveerd en zien er van binnen prima uit (hoog IKEA-gehalte). De inrichting is eenvoudig, maar goed.

De ontvangst was zeer vriendelijk en onder het genot van een drankje werd de nodige informatie verteld over activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving.

Zweeds pareltje, ongekende gastvrijheid

Maurice,
    17-8-2015

Park met verzorgde vakantiehuisjes met mooi uitzicht op meer. Zeer gastvrije en servicegerichte eigenaren uit Nederland. Staan altijd klaar en hebben zichtbaar plezier om het de bezoekers naar de zin te maken. Omgeving is mooi met aantal wandelroutes; het grote Vattern meer is dichtbij met leuke strandjes. Nationaal park Tiveden is ook erg mooi, prima strandjes, mountainbiken, trails. Vakantiepark heeft ook prima restaurantje. Je kunt ook kano's huren en ook veel elanden in de omgeving.

Gastvrij en mooi gelegen.

rickieboy31,
    12-8-2015

Tijdens onze rondreis was dit het eerste park wat wij aandeden.

We werden heel vriendelijk met koffie ontvangen en naar ons huisje geleid.

Het huisje was ruim en had alles wat je nodig had.

Het was wel ietwat donker, maar verder meer dan prima.

Bovendien hadden we erg mooi uitzicht over het meer.

De omgeving was erg leuk!

In Näs (een plaatsje heel dicht in de buurt) hebben we elke avond elanden gezien.

Bovendien is Tiveden Nationaal Park een aanrader.

Kortom, een erg fijne plek om de vakantie te beginnen!

Fantastisch uitzicht op het meer

Fam. Reusink,
    1-8-2015

Wat een fantastische plek, de eigenaren ze zeer gastvrij. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en werd er verteld wat er allemaal in de imgeving te doen is. Het nat. park moet je zo bij gezien hebben. Mooie wandelroutes goed te doen met kinderen. Wij waren hier 5 dagen en onze kids hebben het hier erg leuk gehad. Zeker een aanrader als je naar Zweden op vakantie gaat.

Fantastische omgeving

Ada van Schie,
    27-7-2015

Hele mooie locatie, lekker rustgevend en een heel mooi uitzicht! Ook waren de mensen erg vriendelijk.

Undenäs scoort een 7,5 uit 10, op basis van 10 reviews