Reviews over Ulricehamn

Aardige plaats als start voor een rondreis

jenfons,
    8-8-2011

De huisjes bij de camping zijn erg klein en eigenlijk alleen geschikt voor 2 personen. Natuurlijk ben je hier alleen om te slapen, maar een beetje meer ruimte zou mooi zijn. Tassen en keukenkratjes in de woonkamer geeft geen echt vakantiegevoel. De douche is erg onhandig: alles wordt nat.

Langs het meer kun je goed wandelen en fietsen.

hemelhuisje aan het meer

Tom,
    19-8-2010

Eerste bestemming op een rondreis zweden/noorwegen. Vermits we met 2 gezinnen rondreisden en gevraagd hadden om in mekaars buurt te kunnen verblijven, kregen we onverwacht een upgrade van de (inderdaad kleine) type A huisjes, naar één van de grotere huisjes op de top van de heuvel, vlakbij het restaurant (naam huisje : "Himmel"). Dit huisje was voldoende ruim, had misschien wel iets properder gemogen en had alle comfort. Kamer met twee bedden voor de kids + nog apparte kamer met piepklein bed. Ouders zijn verplicht om te slapen in het uitklapbed in de living, dit is wel een ramp voor je rug, je ligt als het ware op ijzeren stangen. Mooie ligging inderdaad, vlak bij een mooi groot meer (leuk om te zwemmen). Wij vonden de autoweg ver genoeg liggen, weinig last van gehad. Het restaurantje op de heuvel is een aanrader, jammer genoeg hebben we het pas de laatste dag gebruikt in de veronderstelling dat het heel duur zou zijn. Valt reuze mee, lekker gegeten, wel enkel tussen demiddag open.

Goed te doen

WES,
    1-8-2010

Eigenlijk een doorreis-camping met redelijk veel staanplaatsen, aangevuld met een 10-tal leuke huisje (met veranda) op een rijtje. Dit was het eerste onderdeel van onze Scandinavië-rondreis. De huisjes zijn klein maar schoon en goed te doen als het goed weer is (zoals toen wij er waren, maar goed is weer is natuurlijk geen garantie in Zweden). Inderdaad geschikt voor twee personen, want boven slapen was weliswaar mogelijk, maar verre van ideaal. De ligging is schitterend, vlakbij een meertje en een strand, en het gezellige stadje Ulricehamn is vlakbij. En de omgeving is prachtig. Kortom: geen spijt van.

Kleine huisjes, maar wel met volledige inventaris

Peter,
    19-10-2007

Kleine huisjes, maar wel met volledige inventaris. Eigenlijk geschikt voor twee personen. Alleen als je niet claustrofobisch bent, kun je ook boven slapen.

Mooie ligging met zicht op het meer. Kano's te huur, eigen strandje. Wel iets te dicht bij de weg. Vriendelijke eigenaren. Vers brood te koop bij de receptie.

Gebruik van sauna mogelijk. Ook leuk: huisjes hebben een eigen haard.

Al met al een aardig huisje, maar wel tamelijk duur.

Aan het water

Niemans,
    19-8-2006

Aan het water.

Tussen jonkoping en boras in.

Verder niet veel te doen in de buurt.

Huisjes zijn veel te klein.

Stinken en het water in de douche is binnen 5 minuten koud en stroomt niet af. Matrasjes 5 cm dik.

Wel terrasje. En tv met duitse zenders.

Viel erg tegen zeker voor de prijs wat ze vragen.

Ulricehamn scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews