Hotel Riverside

Kleine hotelsWeer vandaag13°8°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Riverside voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riverside in het Nederlands

nooit meer

Nathalie
6-6-2017

Wat een nachtmerrie,

aangekomen in de kamer viel ons al snel op dat de foto's niet hetzelfde zijn als op de website. Lege bierblikjes in de kast, schimmel in de badkamer, losse elektriciteitsdraden, vuil ondergoed tussen de bedden, witte plekken op het bed en tapijt en overal stof. Wanneer we hierover de balie aanspraken, werd dit doorgegeven aan de kuisvrouw. De dag later was het stof weg, de rest stond er nog. De keuken was ook een nachtmerrie, vuile glazen, vuile lepels en niks vers. Voor 3 nachten 350 euro betaald, daar had ik een graag een deftige kamer voor gekregen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riverside in Uddevalla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riverside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.