Reviews over Ucklum

gezellige en gemoedelijke B&B

niki,
    2-9-2012

B&B Älgbergets is gelegen in een mooie omgeving. Je kunt een wandeling maken naar een meer, waar de B&B 2 roeibootjes + sauna liggen heeft. We hebben er geen gebruik van gemaakt, gezien we maar 1 nacht waren. Het ontbijt is lekker, er is een leuk terras. De gastvrouw zeer vriendelijk. Kamers een beetje ouderwets ingericht, maar misschien is dat Zweedse stijl. Eigenaardig is dat lakens en handdoeken apart moeten besteld worden, maar ook dat is misschien typisch Zweedse B&B. Gastvrouw is maar tot 18u aanwezig, maar als je later komt (zonder verwittigen, want wij wisten dat niet) dan is alles goed geregeld dat je je kamer en sleutel vindt. Ze is trouwens wel bereikbaar mocht het nodig zijn. Er is wel maar 1 badkamer in het huis, + een extra toilet beneden. Er is een mooie moderne keuken waar de gasten kunnen gebruik van maken, dit zorgt voor een gezellige sfeer. Wij waren graag wat langer gebleven

Gereisd met partner in juli 2012
Ucklum scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews