Hotel Vinbäck

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Vinbäck voor je op een rij gezet:

Laatste review

Vriendelijk hotel

Anke,
20-8-2011

Door autopech op weg naar Noorwegen kwamen wij geheel toevallig in dit hotel terecht. Prima kamers, wij hadden er twee die samen een eigen opgang en halletje deelden. Ideaal dus voor ons en onze drie kinderen. Smaakvol en compleet ontbijtbuffet 's morgens en 's avonds een lichte avondmaaltijd. Deze laatste is erg eenvoudig en niet echt als heel diner bedoeld, maar wel erg lekker. Thee en koffie staan regelmatig klaar en mogen zo meegenomen worden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers (die wij hadden) zijn smaakvol ingericht, de badkamers netjes en ruim. De meeste kamers hebben een klein eigen zitje buiten en er is ook een tuin met diverse zitjes.

Tanumshede zelf is als vakantieplek niet aan te raden, maar de havenstadjes aan de kust zijn erg leuk om te bezoeken. (Veel herkenning voor de lezers van de boeken van Camilla Läckberg). Het vlakbij liggende museum is ook wel aardig.

Prima hotel voor een nachtje of twee in deze omgeving van Zweden.

2 reviews over Hotel Vinbäck in het Nederlands

Vriendelijk hotel

Anke
20-8-2011

Prima hotel voor een nachtje of twee in deze omgeving van Zweden.

goed overnachtingshotel richting Zweden

C. Limburg
10-2-2009

Ligt dicht bij de weg van Gotenburg naar Oslo aan de Zweedse kant. in de zomer een leuk vakantie gebied. In de winter neits te doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vinbäck in Tanumshede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vinbäck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.