Vakantiehuis Höggeröd

1 review over Vakantiehuis Höggeröd in het Nederlands

perfecte plek

fam Veenman
20-9-2016

Heel mooi huis, schone buitenbadkamer, perfecte ligging, heel schoon en netjes ingericht stijlvol. Enige puntjes: geen lekkere bank en geen deur tussen de 2 slaapkamers

Gereisd Met partner in september 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Höggeröd in Slussen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Höggeröd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.