Bed and Breakfast Skållerud Gård

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

12 reviews over Bed and Breakfast Skållerud Gård

• 8Anja11-05-2014

Goed verzorgde en zeer schone stuga

In juni 2013 hebben wij hier een kleine week gelogeerd, stuga was goed ingericht en brandschoon bij aankomst, echt een aanrader om hier een paar dagen te verblijven.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Fam de Wit05-05-2014

Prachtig B&B/hotel in Dalsland Zweden

Afgelopen meivakantie een weekje doorgebracht in de Stuga (vakantiehuisje) van Skallerud Gard. Prima accommodatie met diverse voorzieningen (o.a.: vaatwasser, wasmachine, magnetron). Schitterende en rustige omgeving! Zeer gastvrije Nederlandse familie die op een prettige wijze dit B&B/Hotel runnen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt bij het strandje aan het meer, in de speelkamer (met voetbaltafel, tafeltennistafel) of buiten (trampoline en fietsen). In het naastgelegen hotel zag alles er ook prima uit. Wat ons betreft zeker een aanrader voor een korte overnachting of een langere vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Martin14-08-2013

Mooi B&B op een prachtige plek!

Op doorreis naar Noord Zweden één nacht (helaas) bij deze zeer vriendelijke Nederlanders doorgebracht. Zeer rustige plek met prachtige omgeving. Voor wie van natuur houdt is dit een ideaal Bed & Breakfast. De huidige eigenaren hebben deze B&B eind 2011 overgenomen en door hard werken ziet het er goed onderhouden uit. De beoordeling van 24-07-2011 heeft betrekking op de vorige eigenaar en is ZEKER niet van toepassing op de huidige eigenaren. Dus als iemand in Dalsland wil overnachten is dit een uitstekende plek.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9E.F.05-12-2012

Fantastische plek.

Mooie omgeving, alsof je een poster binnenstapt. Wij zijn in het voorjaar geweest en zijn in de herfst nog een keer gegaan. De eerste keer in het hotel geslapen, de tweede keer in de 'Stuga', het vakantiehuisje naast het hotel, beiden super!! Hele vriendelijke eigenaren (Nederlanders), dus taal was geen probleem. Goede prijs/kwaliteitverhouding, eten was zeker prima. Ook voor kinderen een prachtige omgeving, met veel bos en groot meer naast het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 9Liesbet12-08-2012

Leuk plekje in Dalsland

Toevallig belandden we in Skallerud Gard en dat was een absolute meevaller: heel mooi en rustig gelegen hotelletje, gerund door uiterst vriendelijke en behulpzame Nederlanders. Op wandelafstand ligt een prachtig strandje met zwemgelegenheid. Een ideale uitvalsplek om Dalsland te verkennen. Het lunchpakket voor onderweg is trouwens heel lekker. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Riena Takens24-05-2012

Prachtige locatie. Lekker uitrusten.

Mooie accommodatie. Vanaf oktober '11 andere eigenaar (Nederlands). Eten voortreffelijk. Schone kamers. Rustige ligging nabij meer. Zeer goed contact met eigenaar. Bij mooi weer heerlijk terras.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Fam. Knollema02-08-2011

We hebben Elanden gezien !!!

Leuke Bed & Breakfast met Hotel faciliteiten en Restaurant.

We hebben hier Elandenworst met friet gegeten, heerlijk !!

Erg leuk en gezellig paar dat weet wat het woord service betekent. De eigenaar is met ons mee geweest om Elanden te spotten, en we hebben ze gezien. Hij kon er ook veel over vertellen. Echt een aanrader.

Ook zijn we door deze mensen in aanraking gekomen met geocaching. We kregen een GPS apparaat mee en een goede uitleg, het was hartstikke leuk en zeker voor de kinderen.

We komen hier graag nog een keer terug. Misschien wel volgend jaar !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 3B.24-07-2011

pff, zeker geen aanrader.

Slechte service en onbeleefde eigenaar die ons afblafte. Slechte bedden.

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 8Fam. J. Alessie24-05-2010

Prima vakantie gehad!

Wij hebben vorige zomervakantie een dag of 10 doorgebracht in Skalleruds Gard. Na de gastvrije ontvangst, bleek dat we konden beschikken over de stuga ipv de door ons geboekte familiekamer. Geweldig leuk huisje, waar we het prima naar ons zin hebben gehad. De eigenaren, een Nederlands echtpaar gaf je het gevoel thuis te zijn. Onze dochter kon zich ook prima vermaken met hun zoon. De omgeving is prachtig, midden in de natuur. Aanraders: het sluizencomplex in Haverud (vergeet zeker niet om met de boot door het sluizencomplex te varen!), de elandenfarm in Ed en wandelen in de vele natuurparken. Zwemmen kan in het meertje dat vlak bij ligt. Ook erg leuk was om met het GPS apparaat enkele Geocatche tochten te maken. De catch op het terein van Skalleruds Gard is een leuke opwarmer, zeker met kinderen. Voor wat betreft de heen en terugreis hebben we nagebruik gemaakt van de overtocht Kiel - Goteborg. Wanneer we weer naar Zweden gaan, zullen we zeker Skalleruds gard nog eens aandoen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8s.ploeg08-08-2008

een aanrader (met of zonder kinderen)

Vriendelijk behulpzam (Nederlandssprekend) jong echtpaar

Gereisd met partner in augustus 2008

2 tips over Bed and Breakfast Skållerud Gård

• Fam de Wit, 05-05-2014

Prachtige omgeving om te wandelen, te mountainbiken of lekker rond te toeren door de omgeving.

• E.F., 05-12-2012

Aanrader !! Ook voor mountainbikers en wandelliefhebbers is dit een ideale omgeving

0 vragen over Bed and Breakfast Skållerud Gård

Bed and Breakfast info