Reviews over Skållerud / Asensbruk

Goed verzorgde en zeer schone stuga

Anja,
    11-5-2014

In juni 2013 hebben wij hier een kleine week gelogeerd, stuga was goed ingericht en brandschoon bij aankomst, echt een aanrader om hier een paar dagen te verblijven.

Prachtig B&B/hotel in Dalsland Zweden

Fam de Wit,
    5-5-2014

Afgelopen meivakantie een weekje doorgebracht in de Stuga (vakantiehuisje) van Skallerud Gard. Prima accommodatie met diverse voorzieningen (o.a.: vaatwasser, wasmachine, magnetron). Schitterende en rustige omgeving! Zeer gastvrije Nederlandse familie die op een prettige wijze dit B&B/Hotel runnen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt bij het strandje aan het meer, in de speelkamer (met voetbaltafel, tafeltennistafel) of buiten (trampoline en fietsen). In het naastgelegen hotel zag alles er ook prima uit. Wat ons betreft zeker een aanrader voor een korte overnachting of een langere vakantie!

Mooi B&B op een prachtige plek!

Martin,
    14-8-2013

Op doorreis naar Noord Zweden één nacht (helaas) bij deze zeer vriendelijke Nederlanders doorgebracht. Zeer rustige plek met prachtige omgeving. Voor wie van natuur houdt is dit een ideaal Bed & Breakfast. De huidige eigenaren hebben deze B&B eind 2011 overgenomen en door hard werken ziet het er goed onderhouden uit. De beoordeling van 24-07-2011 heeft betrekking op de vorige eigenaar en is ZEKER niet van toepassing op de huidige eigenaren.

Dus als iemand in Dalsland wil overnachten is dit een uitstekende plek.

Fantastische plek.

E.F.,
    5-12-2012

Mooie omgeving, alsof je een poster binnenstapt. Wij zijn in het voorjaar geweest en zijn in de herfst nog een keer gegaan. De eerste keer in het hotel geslapen, de tweede keer in de 'Stuga', het vakantiehuisje naast het hotel, beiden super!!

Hele vriendelijke eigenaren (Nederlanders), dus taal was geen probleem. Goede prijs/kwaliteitverhouding, eten was zeker prima. Ook voor kinderen een prachtige omgeving, met veel bos en groot meer naast het hotel.

Leuk plekje in Dalsland

Liesbet,
    12-8-2012

Toevallig belandden we in Skallerud Gard en dat was een absolute meevaller: heel mooi en rustig gelegen hotelletje, gerund door uiterst vriendelijke en behulpzame Nederlanders.

Op wandelafstand ligt een prachtig strandje met zwemgelegenheid.

Een ideale uitvalsplek om Dalsland te verkennen. Het lunchpakket voor onderweg is trouwens heel lekker. Een aanrader!

Skållerud / Asensbruk scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews