Camping Överlida

1 review over Camping Överlida in het Nederlands

Super!

Janijntje
24-8-2017

Mooie ruime camping aan een klein meer. De camping heeft een klein zandstrand waar het water wel redelijk snel diep word. Een boot of een kano huren is super! Toiletgebouw is vrij eenboudig maar wel netjes en schoon. De doucheruimte zou iets ruimer kunnen. Ruime plaat om te koken en af te wassen. Ook is er gelegenheid om onder een groot afdak te zitten. Het adventure golf is ook zeker een aanrader. Camping ligt 26 km van het grote warenhuis gekås.

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Överlida

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Överlida in Överlida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Överlida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.