Vakantiehuis Lilla Husetsterstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

26 reviews over Vakantiehuis Lilla Huset

• 9K.Dongen04-11-2010

Een heerlijk huis in een prachtige omgeving

Lilla Huset is een heel fijn huis in een mooie omgeving met prachtige natuur. Het huis ligt lekker rustig, op een enorm perceel waar de kinderen lekker kunnen spelen. Een grote trampoline, fietsjes in de schuren, heel veel ruimte om te rennen en ook nog een boomhut. Het huis ligt in een heel klein dorpje, maar als je dat wilt ben je ook zo in Mariestad.

Het huis zelf is echt helemaal goed, veel ruimte, heel compleet ingericht, een heerlijke grote keuken, heel gezellig allemaal. De bedden zijn overigens top, lekker geslapen.

Gastheer en gastvrouw zijn heel gastvrij, weten van alles te vertellen over de omgeving.

Wij gaan zeker nog een keer naar Lilla Huset want wij hebben er met onze twee kinderen van 6 en 3 jaar een topweek gehad. Van alles gezien, maar ook heerlijk uitgerust in dit fijne huis.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 8Johan en Alie17-09-2010

Ideale ligging, rust en ruimte

Gastvrije ontvangst. Hans en Ienke deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Wij kregen veel informatie over land/gewoontes/dagelijks leven in Zweden. Ligging van het huisje is ideaal, vlak bij Mariestad en aan een hoofdweg. Wij hebben een leuke vakantie gehad en houden er goede herinneringen aan over.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9peter09-08-2010

Heerlijke vakantie gehad daar. Hans en zijn vrouw beheren het gastheer.-vrouwschap uitstekend en weten precies waar de leuke plekjes zijn. Er is genoeg te zien; de streek is ronduit schitterend. Het vakantiehuisje is echt een vakantiehuis. Genoeg ruimte en gezellig ingericht. Beslist een aanrader. Ik wilde eigenlijk niet te positief zijn omdat ik anders bang ben dat het volgeboekt is als ik weer wil gaan :-)

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Bas van Tuyl07-08-2010

Zeer fraai huisje, luxe inrichting.

Mooie lokatie met grote tuin, zeer gastvrije ontvangst door Nederlandse eigenaars, gloednieuwe keuken, veel te doen in omgeving. In naseizoen is de sauna genieten!

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Fam. Bergsma07-08-2010

Heerlijke vakantie gehad

Wij vonden het Lilla Huset een mooi en ruim huis, voorzien van alles wat nodig is. Zelfs een sauna! De locatie is ook prima: dicht bij Mariestad en het Vänern meer. Er was voor de kinderen volop gelegenheid om te spelen in en om het huis. Overdag lekker er op uit (er is genoeg te doen). Tip: 's avonds een keer bbq'en met Hans & familie. Leuk!

Goede herinneringen aan, we komen vast nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8Esther07-08-2010

Ideaal voor kleine kinderen rook- en huisdiervrij

Ideaal huisje voor met kinderen van 0 tot een jaar of 10. Zeer maar dan ook zeer gastvrije Nederlandse mensen. In de omgeving is genoeg te doen voor een week vakantie. Twee weken is misschien net te lang. Er is een gigantische duidelijk begrensde tuin met grasveld (voetballen), met schommels, boomhut, schapen waar je zelf bij mag, kinderkeukentje, echt genoeg te doen voor de kinderen. Kinderen van eigenaar spelen graag met de vakantiekinderen. Heerlijke bedden. Je krijgt bruibare tips van de eigenaren. Echt een super huisje en zeer aan te bevelen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

3 tips over Vakantiehuis Lilla Huset

• Anjo, 07-09-2013

Midsommarfirande, bekijk de facebookpagina

• Yvonne, 17-09-2013

Breng zeker een bezoek aan Tiveden!

• Jan Pieter, 20-05-2013

Slot Läckö bezocht. Daarna visje kopen in het naburige Spiken. De Kinnekulle beklommen en genoten van de natuur. Het Vänernmeer is prachtig.

0 vragen over Vakantiehuis Lilla Huset

Vakantiehuis info