Vakantiehuis Lilla Husetsterstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

26 reviews over Vakantiehuis Lilla Huset

• 8Margriet17-08-2014

Heerlijke plek voor een fijne vakantie

We zijn een week te gast geweest in het vakantiehuis bij Hans en Ienke. Een prima uitvalsbasis naar mooie plekjes in Zweden. We hebben genoten van de rust en ruimte. Natuur en cultuur op prima reisafstanden. Dankzij de tips van Hans zijn we op plaatsen geweest die een Tourist Information ons niet had kunnen geven en die we zelf niet ontdekt hadden. Het huisje is voorzien van alle gemakken en is voor ons een echt thuis geweest in die week vakantie. Kortom....een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Martijn Askes10-12-2013

Prima plek voor een prima prijs

Super bedankt voor de heerlijke tijd bij jullie. Jullie persoonlijke en open houding is echt helemaal fijn, voelt als thuiskomen. Hans, nog bedankt voor het mogen bewonderen van jullie maairobot. Ondertussen snort er hier ook eentje over het gazon, en je hebt gelijk..... het is de investering meer dan waard! Heel veel succes daarin het prachtige Zweden en wie weet tot ziens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Yvonne17-09-2013

ontzettend genoten!

Tijdens onze rondreis door Zweden zijn wij in augustus 1 week in het Lilla Huset geweest. Schitterende locatie. Ruimte, rust, prachtig uitzicht en een mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen die werkelijk geweldig is. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien en vooral lekker ruim. Gastheer Hans zorgt voor een warm welkom. Wij waren erg blij met zijn tips en alle informatie over de omgeving die voorhanden is in het huis. Kortom: ontzettend genoten!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Anjo07-09-2013

Heerlijk plekje met gastvrije eigenaren.

Bij Hans en Ienke voel je je direct thuis, Nederlanders die echt Zweden zijn geworden, ze laten je vrij maar als ze nodig hebt zijn ze er. Ze wonen in een prachtig, afwisselend gebied van Zweden, waar ze alles van weten en met je willen delen (behalve zijn geheime cantharellenplek ;-) )

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Eric en Margreet21-07-2013

Heel erg genoten

Heerlijke plek, prachtige omgeving, vriendelijke mensen.Zeer attente gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Jan Pieter20-05-2013

landelijk huisje, prettige Nederlandse eigenaars

Zomer 2012. Heerlijk huisje in, voor Zweedse begrippen, bewoonde wereld. Voor Nederlandse begrippen is het er trouwens erg landelijk. Rustig en mooi voor allerlei natuuruitstapjes. 's-Avonds vuurtje stoken achter de schuren sluit de lange avonden mooi af. Veel vis gegeten zoals gerookte zalm met honing en regenboogforel. Cantharellen geplukt en verschillende elanden gezien. De behulpzame en uiterst vriendelijke Nederlandstalige eigenaars kunnen alles over de omgeving vertellen. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Fam. van Dijk06-11-2012

Heerlijk huisje

Ik vind het "Lilla Huset" een heerlijk huisje in een prachtige landelijke omgeving. Het is van alle gemakken voorzien. Tas met kleding meenemen is voldoende. Onze kinderen hebben genoten van de grote trampoline, de konijnen en het cantharellen plukken met Hans. Groot voordeel vind ik dat de eigenaar Nederlands is, ik kwam na een autorit van ruim 1000 km aan bij het huisje en vond het heerlijk om in het Nederlands welkom te worden geheten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 8Marieke20-08-2012

Oase van rust met vertier in de natuur vlakbij

Lillahuset staat op het terrein van een naar Zweden geemigreerd gezin. Het vakantiehuis ligt op voldoende afstand van het huis van de eigenaren, in een lieflijk dorpje vlakbij Mariestad. Het huis is van alle gemakken voorzien: bad, douche, sauna, magnetron, tv, dvd, speelgoed, boeken, noem maar op. En groot genoeg om op zolder ook nog hutten te bouwen! Op het terrein dat een prachtig uitzicht heeft, ook schapen en konijnen, fietskarren voor de jongsten en een grote trampoline. In de nabije omgeving kan in de natuur veel gedaan worden. Worstjes roosteren, zwemmen, fietsen op het spoor, frambozen, bessen, wandelen, stoomtrein, paddestoelen plukken, etc. Gastheer Hans geeft op enthousiasmerende wijze vele tips. Echt een plek waar wij als ' stadse mensen' de kinderen wat meer bij de natuur konden brengen ;-) Als je van rust en natuur houdt, is dit een prima uitvalsbasis. Ook in de winter schijnt het er mooi te zijn. In de buurt kun je zelfs eenvoudig skien, heb ik me laten vertellen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Marieke26-11-2011

Prachtige plek met veel rust en natuur

Mooi en comfortabel huis(je) van alle gemakken voorzien. Ligt prachtig rustig in landelijke omgeving met uitgestrekte natuur om de hoek. Als je voor avonden met bruisend nachtleven wil gaan kan je beter Ibiza nemen, voor al het andere is dit een mooie plek.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 10Gerrit en Ines04-08-2011

Ideaal voor mensen die "buiten" willen zijn

Lilla Huset ligt midden in de natuur dus prima mogelijkheden om te fietsen, wandelen en zwemmen. Daarnaast zijn er vele mogelijkheden op cultureel vlak. Ook de documentatie om in de omgeving "dingen te doen" is ruim voorhande. De vriendelijke en openhartige "van de Brinkjes" helpen je daar waar mogelijk. Het was voor ons de ideale plek

Gereisd met partner in juli 2011

3 tips over Vakantiehuis Lilla Huset

• Anjo, 07-09-2013

Midsommarfirande, bekijk de facebookpagina

• Yvonne, 17-09-2013

Breng zeker een bezoek aan Tiveden!

• Jan Pieter, 20-05-2013

Slot Läckö bezocht. Daarna visje kopen in het naburige Spiken. De Kinnekulle beklommen en genoten van de natuur. Het Vänernmeer is prachtig.

0 vragen over Vakantiehuis Lilla Huset

Vakantiehuis info