Vakantiehuis Lilla Huset

26 reviews over Vakantiehuis Lilla Huset

• 2019
    9Laura Nijkamp28-08-2019

Aanrader!

Deze zomer een week in Lilla Huset verbleven met 2 volwassen en 1 peuter (1,5 jaar). Hartelijk ontvangen door Hans die zich ontpopte als heuse reisleider; teveel leuke dingen te doen voor één week! Het huis is lekker ruim, prima onderhouden en van alle gemakken voorzien. Het huis staat in de voortuin maar er is voldoende privacy voor iedereen. De tuin zelf heeft een fantastisch uitzicht en heerlijke bessen om jam van te maken. Onze dochter heeft zich prima vermaakt bij de schapen, op de trampoline, of met het aanwezige speelgoed. De omgeving leent zich goed voor een mooie wandeling in de natuur, een bezoek aan nabijgelegen steden of juist relaxen bij het meer. De eigenaren zijn erg vriendelijk en altijd in voor een praatje of het beantwoorden van vragen. Perfecte locatie voor rust, ruimte en natuur!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Bas25-08-2019

Genoten!

Mooie omgeving, veel tips voor uitjes. Royale kamers, veel privacy, sauna in het huis naast alle gebruikelijke gemakken. Oase van rust met heel betrokken eigenaars. Komen er inmiddels elke paarjaarmet veelplezier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Doortje25-08-2019

Ik zou er wel willen blijven!!

De omgeving van het lilla huset is rustig en prachtig. Voor wie echt tot rust wil komen is het een heerlijk verblijf. Ruime slaapkamers, complete keuken en een woonkamer die ook op warme dagen lekker koel blijft. Vanaf je terras is er een fenomenaal ruim uitzicht over de velden waar je maar zo de reeën kunt zien lopen. Maar wil je erop uit dan weet de gastheer je verschillende mooie tips aan de hand te doen waar je je kan gaan vermaken. Zwemplaatsen waar je kunt picknicken, zonnen en bootjes kijken maar waar je ook de kunstwerken van de beverschade kan bewonderen. Ook zijn we lekker wezen struinen in de bossen en zelfs met een paar cantharellen verrast. Wij hebben ook een kunstmarkt bezocht en hebben het midsommar feest meegemaakt. Fantastische ervaring met veel tradities. Wij voelden ons echte geluksvogels die dit allemaal mochten meemaken in het geweldige Zweden.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Fam. Bos14-08-2019

Leuk plek, maar heeft echt onderhoud nodig.

Hoewel wij een leuke week hebben gehad, viel het huis toch enigszins tegen. We werden vriendelijk ontvangen door Hans en kregen diverse goede/leuke tips van bezienswaardigheden in de omgeving. Het huis is gelegen naast dat van de eigenaren, maar door de ruime tuin is er voldoende privacy. Het huis is ruim genoeg, ziet er aan de buitenkant goed uit, maar heeft binnen op diverse punten nodig onderhoud nodig. Wat ons echter het meeste stoorde was dat het echt niet schoon was. We hebben zelf nog drie uur staan schoonmaken voor we het in gebruik namen, maar om eerlijk te zijn hadden we wel een hele dag kunnen schoonmaken (en dat is niet omdat het onze hobby is). Enkele punten die kunnen verbeteren zijn wat ons betreft de algehele schoonmaak en de verlichting op de bovenverdieping (er is geen verlichting op de overloop en op één van de andere slaapkamers is alleen een kleine dressoirlamp aanwezig). Daarnaast is de douche aan vervanging toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

9Marcel08-08-2017

Geweldige vakantiewoning in een mooie omgeving

We hebben hier een prima week gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien, en in de omgeving is veel te doen. De trampoline en de hangmat in de tuin waren favoriet bij onze kinderen. De Nederlandse eigenaren zijn heel behulpzaam en flexibel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Hans &Anke26-07-2017

fantastische plek om te onthaasten

De omgeving heeft heel wat te bieden, en Hans heeft heel fijne tips om de omgeving te verkennen. Zonder deze tips bewandel je algauw de "gebaande paden".. Zo ontdekten we al snel rustige meertjes waar je alleen kon zijn..mochten we zelfs een bootje lenen..top ! Ook culinaire tips hebben de inwendige mens verwend..kortom, een plek om zeker te ontdekken. Het huisje is van alle comfort voorzien. We vonden een weekje algauw te kort..het vloog voorbij maar dat is alleen maar een positief teken over dit verblijf !!! Dankjewel voor de fijne tijd dat we bij jullie mochten doorbrengen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Johan en Eline06-07-2017

Aanrader!

Hans en Ienke zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Hebben hele goeie tips voor plaatsen om eens een kijkje te nemen. De omgeving is fantastisch, het huisje (met grote tuin) perfect, zeker ook voor onze spruiten van 1 en 3 jaar. Het huisje is compleet, sauna is lekker. Wasmachine is erg handig als je met kleine kinderen bent :). In de omgeving is genoeg te doen! Wat een ruimte en natuur daar in Zweden! We hebben bijna elke dag wel uitstapjes gemaakt met de kinderen, hebben ons in 2 weken niet verveeld. De bedden zijn goed, de ruimte in het huisje ook. Alles was netjes schoon. Om het huisje is voor kinderen genoeg te doen. Hangmat, boomhut, schapen, konijn 'Flapper', trampoline, fietsjes en een mooi uitzicht!

Andere tips: - De pizza's en kebab bij het restaurant E3 Baren in het dorp. :D - Pak de Stenaline van Kiel naar Goteborg! - Als je net als ons hardloper bent; je kunt er prachtige rondjes lopen! - Heel veel tips heeft Hans op de website van het huisje gezet. Neem daar eens een kijkje (onderaan de pagina bij 'toeristische tips').

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Joost13-08-2016

Fijne plek, rust, gastvrij, hartelijk

Heerlijke plek om met kinderen vakantie te vieren. Rust, ruimte en Hans en Ienke zijn bijzonder hartelijke gastheer en gastvrouw die onze vakantie met hun tips voor de omgeving extra allure hebben gegeven. De mooiste strandjes, leuke activiteiten voor de kinderen: de omgeving kent voor deze echte Zweden geen geheimen en ze delen ze graag met hun bezoekers. Veel ruimte in en om het huis, boomhut en fietsen voor de kinderen, schapen, konijnen.

Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Paulien01-08-2015

Rustige en landelijke omgeving.

Het was heerlijk om op het Zweedse plattenland tot rust te komen. Voor mij was het alweer de tweede keer om hier te komen. Het lilahuset ligt rustig en landelijk met dichtbij bossen en meren: heerlijk genieten van de natuur. De ontvangst door de familie Van de Brink is erg hartelijk en het weerzien was als "old friends". De eerste keer was een hit met cantharellen zo geplukt uit het bos (augustus 2013) en nu in april had ik de eer de eerste BBQ van het jaar bij te wonen. Het enige nadeel zijn de muggen...verder een super aanrader!

Alleen gereisd in april 2015

• 10familie Stevens26-07-2015

Uiterst aangenaam vakantiehuisje!

Wat een eer om als eerste Belgische 'bewoners' hier onze vakantie te mogen doorbrengen. We hebben enorm genoten van: - de ontvangst door Hans en zijn familie - het fijn ingerichte huisje - de prachtige omgeving - de ruimte rondom het huis - de persoonlijkheid en fijne contacten van de gastfamilie - de tips die we meekregen

• de aanwezige dieren en zoveel meer.

Als regelmatige Zwedengangers kunnen we deze stek alleen maar sterk aanbevelen.

Tack så mycket och vi ses.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Vakantiehuis Lilla Huset info