Camping Otterbergets bad och Camping

Camping Otterbergets bad och Camping
9,1

67 reviews over Camping Otterbergets bad och Camping in het Nederlands

Prachtige omgeving en zeer vriendelijke eigenaren.

Fam. Westenberg
12-8-2018

Prima camping! Prachtig gelegen aan het grote Skagernmeer waar je vanaf de camping zo naar toe kan lopen. Wij hebben er 2 weken gestaan, maar de meeste mensen blijven 1, 2 of 3 dagen. Sanitaire voorzieningen zijn er prima en schoon. Ook hebben wij de elandsafari met Cees gedaan. Ruim 3 uur zijn we op pad geweest en hebben maar liefst 4 elanden gespot waarvan 1 op slechts 25 meter afstand. Ook vertelt Cees tijdens de tocht veel over de omgeving. Echt een aanrader dus. Wij hadden onze fietsen mee, maar je kan vanuit de camping geen fietstochten maken. Dat was een kleine tegenvaller. Voor mountainbikers zijn er wel meer mogelijkheden. Wij komen zeker nog een keer terug!

Een supermooie vakantie

Ria Donkersloot
29-5-2018

Supermooie camping, een aanrader voor mensen die van rust en ruimte houden. De eigenaren, Kees en Lydia doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Genoeg gelegenheid om te wandelen,fietsen of op het water te gaan met bijvoorbeeld een kano.Ook met een hond ben je welkom.

Wij zijn samen met mijn ouders geweest en hebben ons verblijf als zeer prettig mogen ervaren. Jammer dat de week zo snel voorbij was. Ook schitterend weer gehad. En toen mijn vader na enkele dagen ziek zijn niet opknapte heeft Lydia alles geregeld en is er een verpleegkundige bij geweest. Nogmaals dank hiervoor!!

En wie weet tot weerziens..veel succes gewenst met jullie camping!!

Super

Monique de Booij
14-1-2018

Leuke gezinscamping voor kinderen tot 15 jaar.

Top camping

Jacqueline Polman-Bos
25-8-2017

Otterbergets is een super camping met vriendelijke, gezellige eigenaren. 6 elanden gespot op de elandsafari! Eigenaar Kees geeft een ruim 2 en een half durende rit in zijn auto en buiten het spotten van de dieren vertelt hij veel wetenswaardigheden over de omgeving.

Smoren wordt er druk gepoetst waardoor als blinkend schoon is.

Camping is heerlijk rustig. Het meer is binnen 1 minuut lopend bereikbaar. Motorboot huren is zeer betaalbaar alsook kano en kajak. Leuke tripjes naar natuurpark toverde en genoeg stadjes op een uur afstand. Leuke wandelroutes vanuit de camping.

Fijne camping

Willem
23-8-2017

Prettige camping. Toch rustig gelegen met op loopafstand mooi meer met voldoende zwemgelegenheid. Ligt mooi centraal voor diverse uitstapjes (letop wel redelijke afstanden in Zweden). Onze 3 dochters (4/6/9) hebben het prima naar hun zin gehad. Zeker een aanrader.

Leuke niet te grote camping NL eigenaar

Rob
19-8-2017

We hebben hier kort gestaan met onze kinderen en vrienden. Er staan wel redelijk veel Nederlanders waarschijnlijk door de NL eigenaar.

De camping is niet héél erg groot en omdat we al wat later in het seizoen waren ook niet heel druk.

Lekker uitgerust, gewandeld en aan het meer (150mtr) gezeten op het zwemstrand. Het meer is heel lang ondiep en dus redelijk veilig.

Fijne familiecamping met prettige sfeer

Mariette
12-8-2017

De camping ligt niet direct aan het meer, maar via een bospaadje ben je er zo. Er is een mooi strand met prachtig uitzicht op het grote meer. De camping ademt een erg gezellig sfeer, de eigenaren (vader-moeder-zoon) zorgen samen met hun hulptroepen merg goed voor de gasten. De gasten komen uit alle landen, niet alleen Nederlanders. Het sanitair is erg schoon en grappig ingericht (aparte hokjes met douche/wastafel/wc); douchen met muntjes). In de kiosk kun je 's morgens verse broodjes halen, verder kun je er kleine boodschappen kopen en een kopje koffie etc.

Aanrader is ook de elandensafari: je gaat dan met de eigenaar mee in zijn auto langs plekken waar hij vaak elanden spot, of andere dieren. In 2,5 uur tijd hoor je ontzettend veel over de dieren en over de omgeving. Hij vertelt het voor passie en met veel humor. Wel op tijd boeken want hij zit de hele zomer al elke avond vol.

Op deze camping kun je ook stuga's huren, wij huurden een caravan met ruime voortent. Wat een luxe nadat we een paar weken in stuga's waren rondgereisd. Er is ook een keuken waar je kunt koken (met oven/magnetron ook) en waar je overdekt kunt zitten.

Ik vond het de fijnste camping van onze vakantie, vooral ook door de sfeer die er was. Tips voor de omgeving: de uitgezette wandelingen rond de camping; het park Hogsasen; en als topper het Nationaal Park Tiveden: daar kun je geweldig stoere wandelingen maken over enorme rotsen en smalle paadjes omhoog omlaag. Bij aankomst op de camping krijg je een prachtige folder waarin alle tips netjes op een rijtje staan.

Een warm welkom in Zweden.

Margriet
8-8-2017

Mooi gelegen vlakke camping. Wij hebben een huisje en een tent plek naast elkaar gevraagd en gekregen. Het huisje was keurig schoon, voldoende ingericht en ligt gezellig op de camping. Er zijn niet teveel vaste gasten, geen kliek. Genoten van de elandsafari met Kees waarbij we (behalve hertjes en elanden) mooie plekken te zien kregen waar we later nog eens naar terug zijn gegaan. In de omgeving is genoeg te doen. Sanitair is altijd schoon en er is een ruimte om zelf te koken. Er is ook een klein terras voor een broodje en een kop koffie. Lydia was zeer behulpzaam om extra's te regelen in ons geval kaartjes voor het Abba museum.

Fijne camping

Nante
7-8-2017

Mooie ligging aan kraakhelder, ijskoud meer en dichtbij de E20. De weg hoorde je niet, maar makkelijk ivm uitstapjes in omgeving. De camping was vol, maar er was voldoende sanitair dat 2x per dag wordt schoongemaakt.

Mooie omgeving en natuurpark Tiveden op 40 minuten rijafstand.

Er zijn broodjes verkrijgbaar bij de receptie. De dichtstbijzijnde supermarkt is op ca 12 minuten rijden. De camping bied ook elandsafari's aan, maar die moet je wel tijdig boeken want hij was al de hele zomer volgeboekt.

Ultieme familie Camping

Jeroen de Jong
30-7-2017

Het complete team van de camping heeft voor onze kinderen en daarmee ook voor ons garant gestaan voor een zorgeloze super ervaring in Zweden.

Het is hier gemoedelijk en goed opgezet. Elke dag verse broodjes, goede en schone toilet/douche gelegenheden en door de ligging t.o.v. het meer ( smalle bosstrook tussen camping en meer ) super veilig voor kinderen.

Daarnaast heeft het meer overigens een heel groot stuk wat ondiep is waardoor je niet direct bang hoeft te zijn dat de kids niet meer kunnen staan.

Ook de Eland Safari was in een woord geweldig, Kees verteld veel van de omgeving en laat de dieren in hun natuurlijke leef omgeving zien.

Samenvattend: Wil je een zorgeloze vakantie op een gezellige familiecamping dan moet je bij Kees en Lydia op bezoek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Otterbergets bad och Camping in Hova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Otterbergets bad och Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.