Camping Hindås

2 reviews over Camping Hindås in het Nederlands

Camping bij benzinepomp.

Johan en Franziska
18-8-2013

Kleine, dure camping (250 SEK, 2 personen, 1 tentje, 1 nacht) bij een plaatselijke benzinepompeigenaar. Wel een mooie ligging aan een groot meer. Campers/caravans staan dicht op elkaar en ook op het tentenveldje weinig ruimte en privacy.

Sanitair is prima en schoon, je hoeft niet extra te betalen.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Doorgangscamping

Karin
31-7-2013

Voor Zweedse begrippen dure doorgangscamping. Slechts 2 douches, veel onbewoonde oude caravans. Tentenplaats aan het einde redelijk. Ligging aan meertje en strandje is echter wel prima. Lekker zwemwater.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Hindås

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hindås in Hindås, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hindås zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.