Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

25 Reviews over Säms

• 8Fam. Weegels03-07-2022

Fijne gezellige kleine camping.

Hartelijke ontvangst door eigenaresse op deze goed liggende camping. Klein maar fijn, en belangrijk !!schoon sanitair!! Mooie ligging aan het Sam meer. Fijn verblijf gehad, is een plek voor herhaling. Bedankt voor fijne dagen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jan Horlings29-07-2018

heerlijk tot rust komen, vlakbi een prachtig meer.

Hele kleine camping, mooi gelegen op een steenworp van het meer, bij een steiger en een publiek strand. Hele aardige eigenaren. Slechts 1 wc/douche op het terein (+ nog een dixie) maar dat was eigenlijk nooit een probleem. Een camping om lekker te luieren en tot rust te komen.

• 8Elisabeth van der vliet11-07-2018

Je moet wel van de natuur houden.....

Heerlijk rustige camping. Zeer vriendelijke ontvangst. Mooi meer, waar je heerlijk kunt zwemmen. Natuur stilte en rust. Mijn kleinzoon, heeft een super vakantie bij jullie gehad.

• 10Ikke09-08-2017

Droomplekje

Een camping zoals hij voor ons hoort te zijn. Klein, gezellig, schoon en gastvrij. Gelegen aan een prachtig meer is deze camping een juweeltje. Wij hebben er een week gestaan. De oudste heeft zich prima vermaakt en genoten van de ijsjes. Er was altijd wel tijd voor een praatje en voor tips werd er ook een hoop uit de kast getrokken. Kortom, een echte aanrader.

• 9J&L16-07-2017

Zonder campingkaart, maar met appeltaart!

Een geweldige camping, klein, maar gezellig. Dat we een verloopstekker bij de camper miste, was geen probleem, maar een uitdaging. En snel kwam "de stekker" tevoor schijn en deze mochten we 2 dagen lenen, TOP! Na een tochtje over het meer met onze kano, hebben we een stuk appeltaart met ijs en slagroom gekocht, dit werd op een echt bord met vorkje geserveerd. Dat we dit lekkers bij de camper wilden opeten, geen probleem. We vinden morgen de bordjes wel bij de "achterdeur". Ons bezoek was kort, maar zeker een aanrader. P.S. je hebt de campingkaart niet nodig.

• 10Niels15-07-2017

Heerlijk!

Heerlijke plek om te zijn, foto's doen de idylle geen recht. Rustig, landelijk, erg mooie omgeving en genoeg te zien en beleven in de omgeving. Maar beter is een dag in de hangmat hangen en de kinderen zien genieten van water, takken en steentjes. En ook nog eens leuke eigenaren! Superplek! Van harte aanbevolen!

• 9Gon Faber01-02-2017

Heerlijke rust, ver weg van de dagelijkse hektiek.

Een pareltje om.rust te vinden, diep in te ademen, lekker te zwemmen enz.

• 10Fam. Blaauwwiekel01-02-2017

Ver weg van de hectische wereld.

Relaxed and cosy. Hier kom je echt tot rust. Een kleine camping zonder toeters en bellen. Gewoon Fantastisch, de plek maar ook de campingeigenaren, je voelt je er als "thuis komen""

• 9Josee11-10-2016

Heerlijk!

Afgelopen zomer waren we in Zweden, waar we eerst op een luxere camping waren, kwamen we daarna op (de basic) Sams Camping. Na een warm welkom, werd onze plek aangewezen, maar het was ook mogelijk om ergens anders te gaan staan. Van die service hebben we gebruik gemaakt en hebben toch een andere plaats uitgezocht. Helaas was het de week die wij er waren koud, winderig en regenachtig, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat een originaliteit met allemaal eigen gemaakte creatieve dingen. Iedere keer kwamen we weer nieuwe dingen tegen, erg leuk! Waar alles in Zweden erg duur is, is het hier voor goede prijzen, zodat je bijvoorbeeld een kind ook nog eens een ijsje kunt laten halen. De camping ligt op een prachtige (rustige!) plek vlak aan een behoorlijk groot meer, met verder ook een erg mooie omgeving.

We willen de eigenaren nogmaals bedanken, wat hebben jullie ons welkom laten voelen en wat een relaxte sfeer hebben jullie gecreëerd op deze camping.

• 9Joyce01-10-2016

Kennismaking met Zweden...

Onze eerste plek in Zweden waar de tipi opgezet werd! Jongste hoorde dat zijn vader twijfelde of er stroom zou zijn, dus ging hij het wel regelen... Heerlijke dagen gehad met veel waterpret.

Sanitair was keurig! Alle voorzieningen hebben ook iets huiselijks. Supersfeertje.

Camping Säms info

Camping-informatie