Vakantiehuis Haverud

7,5

7 reviews over Vakantiehuis Haverud in het Nederlands

mooi uitzicht

Frans v d B, 2-11-2017

Stugby van ongeveer 25 m2. Alles zit er in van Ikea, we noemden het dan ook ons Ikeahuisje. Je kunt te voet naar beneden naar het informatiecentrum en het restaurant, maar je loopt wel een gedeelte op gladde stenen. Voor personen die moeilijker ter been zijn kan dit lastig worden. In het dorp een klein winkeltje. In Mellerud, ongeveer 10 minuten rijden, zijn diverse grote supermarkten. Bij de sluizen is altijd iets te doen, dus genoeg vertier. Beneden bij het restaurant kun je je melden. Deze mevrouw is zeer gewillig om met je mee te denken. Prachtig uitzicht over het meer. Per Stugby is het uitzicht wel verschillend. Overkapping voor de deur, ook bij regen (afhankelijk van windrichting) kun je buiten zitten.

Leuke huisjes met fantastisch uitzicht

Jeroen, 22-8-2014

Nieuw ingerichte huisjes met fantastisch uitzicht over Haverud aquaduct, met ruime parkeerplaats en vriendelijke mensen (bij de cafetaria, waar je ook kunt boeken).

Mooie locatie, uitzicht op mee & Dalsland aquaduct

Annette Leeuwendal, 22-8-2014

De stugby's zijn nieuw en schoon, met drie zolderslaapplekken (een entresol ) voor de kinderen. Aan de kleine kant weliswaar, maar het uitzicht compenseert dat ruimschoots. Ligging aan Dalsland Aquaduct, met beneden in het infocentrum horeca, WiFi, mogelijkheid tot kano en vissen.

Nog steeds goed

Hans, 14-8-2014

Dit jaar weer naar Haverud geweest en geen veranderingen. Dit jaar meer lopissen bezocht en het beste kun je de lopissen buiten de plaatsjes bezoeken. De curiosa winkel in bv Mellerud was niet te betalen.

Kleine stugby op mooie locatie

Tom, 24-8-2013

Klein (25 m2) houten huisje voor (in theorie) max. 5 personen. Op het kleine oppervlak een living, keukentje, slaapkamer met 2 bedden en badkamer. Ladder naar vliering waar nog 3 matrassen liggen. Smalle zachte bedden in "slaapkamer". Wij hadden heel mooi weer, waardoor wij steeds buiten op het terras met tafel en stoelen konden eten. Mooi uitzicht en ideaal gelegen voor het Dalslandkanaal aquaduct. Je bent er dichterbij dan de parkeerplaats voor dagjesmensen. Winkeltje (van Maria) in de buurt, heel duur, maar wel vers brood.

Prachtig uitzicht

markmeulman_15, 13-9-2012

Hele mooie nieuwe stugby's zijn het. Zijn wel klein, maar met z'n 2en is het prima. Stugby's staan heel hoog op de berg. Erg mooi uitzicht over het meer en de omgeving. Beneden is er een toeristenbureau waar veel info ligt over de omgeving.

Kleine stugby

Hans, 26-8-2012

Een hele nette en nieuwe stugby met een mooi uitzicht op Haverud. Stugby is vrij klein. De vide lijkt ons gevaarlijk voor kleine kinderen. Er zat geen hek of zo voor. Haverud is wel mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Haverud voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haverud in Håverud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haverud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haverud scoort een 7.53 uit 10 op basis van 7 reviews.