Vakantiehuis Tanum Strand

Tonen op kaart

21 reviews over Vakantiehuis Tanum Strand

• 7Peet03-10-2019

Aardig

Het 4 persoon huisje is heel klein. Alles in één ruimte. Gelukkig na twee dagen kregen we een 6 persoons huisje. Dat was veel beter.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 2017
    8Marlies25-08-2017

Knus huisje in mooie omgeving

Fijne dagen gehad op dit vakantiepark. Huisje niet groot en allemaal nieuw, maar wel knus. Voordeel van dit park was dat er in het hoogseizoen wel met slecht weer ook eea te doen viel en de locatie, loopafstand van Grebbestad en veel te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Jaap19-08-2017

Acceptabel

We hadden een 4-p huisje. Aan het water staan de typische Zweedse rode huisjes, maar ons huisje stond op de tweede rij en vanaf daar zijn ze allemaal wit. Het huisje zat niet erg strak in de verf en kon nog wel wat vernieuwing gebruiken. Maar er was wel een oven, vaatwasser en TV. De badkamer was ook "basic", maar wel een goede straal uit de douche. Er is één kamer met daarin de keuken en het zit- en slaapgedeelte. Er is een 2-p bed en daarboven hangen nog twee 1-p bedden. Er is 1 ladder, dus als er twee boven slapen kan de achterste niet uit bed zonder over de ander heen te klimmen (wij waren met 3en dus geen probleem voor ons). Het zitgedeelte had een lage salontafel, een stoel en een 2.5-p bank, dus met zijn vieren zit je hier knus. Om te eten is het niet praktisch. Maar we zagen dat niet alle huisjes hetzelfde ingericht waren. Met mooi weer kun je op de veranda eten, maar de tafel die we daar hadden was zo verweerd dat het niet om aan te zien was. Na een klacht kregen we een andere tafel, maar ik had het idee dat die gewoon omgeruild was met een ander huisje. Het park ligt aan een jachthaven met hotel; het huisjesgedeelte was enigszins kaal en had weinig sfeer. Er is een strandje bij het water, wat niet te vergelijken is met een echt zeestrand, maar er is wel echt zand. We hebben verder geen van de faciliteiten van het park gebruikt. In Grebbestad op 10 min. rijden zijn twee supermarkten naast elkaar. Er is Wifi op het park, maar voor de huisjes is die niet inbegrepen (voor de hotelgasten blijkbaar wel). Zou 10 euro per dag per apparaat moeten kosten; we hebben er maar geen gebruik van gemaakt. Op een avond bleek er opeens een popconcert op het terrein te zijn waar half Zweden op af kwam. We moesten toen moeite doen de bewaker aan de poort te overtuigen ons het terrein op te laten. De geluidsoverlast viel op zich mee en het was redelijk op tijd weer afgelopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Ronald16-08-2017

Prachtig kustgebied

Mooi park, aan de prachtige scherenkust van Zweden. Als je elders in Zweden in bungalows geweest bent in rustige bosgebieden waar de bungalows redelijk ver uit elkaar staan komt dit park in het begin wel behoorlijk toeristisch over, huisjes staan ook vrij dicht op elkaar, weinig privacy, beetje camping-idee. Maar de plek is leuk, gezellige plaatsjes in de buurt. En het huisje (4-kamerwoning) op zich was netjes en schoon. Wij hadden een huisje met 3 slaapkamers. De één-kamerhuisjes zijn beduidend krapper (zeker als je er met z'n vieren in gaat, 2 stapelbedden in de woonkamer), maar de ligging van deze huisjes is wel leuker, namelijk direkt aan de jachthaven. Er is een leuk wandelpad naar Grebbestad langs de kust, ca. 3 km.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

6Luc09-08-2016

Gedateerd vakantiepark

Men probeert er het beste van te maken. De huisjes zijn jaren geleden ongetwijfeld als projectontwikkeling (dicht opeen) neergezet. Prima op zich, maar de score nu is: zeer kale uitrusting en een beetje viezig (matrassen zeker!) allemaal. Gereclameerd en het merendeel kwam redelijk in orde. Het centrum van het project is het Hotel met jachthaven. Jammer dat je voor alles (fors) moet bijbetalen - zoals het binnenzwembad en de WiFi. Locatie is verder prima. Leuke plaatjes in de buurt, maar van onze rondreis door Zweden en Noorwegen was dit qua accomodatie zeker niet de beste.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Marije24-07-2016

Niets te klagen!

Na alle spookverhalen hier toch maar geboekt. Wat een verschil met wat ik hier gelezen heb! Wij hadden een vierpersoons huisje geboekt, ik zou dat niet doen met twee grotere kinderen. De leefruimte binnen is ca 25m2 en een aparte badkamer. De keuken is in verhouding groot., incl vaatwasser, magnetron en koffiezetapparaat. De bedden staan achterin, 2 losse boxsprings en twee bedbakken in de hoek, zodat je een stapelbed hebt. Beddengoed is oke, maar dit jaar nemen we eigen kussens mee. Het zandstrandje hebben wij niet gevonden, we liepen richting Grebbestad en hebben daar op de rotsen gelegen. Aanrader in de buurt is Vitlycke, rotstekeningen uit de Bronstijd. Geluidsoverlast was er een beetje de eerste avond, ca 12 dames samen op de veranda aan de wijn...klokslag 2200 gingen ze naar binnen en was het stil. Al met al een prima locatie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 5JerryVivid09-08-2014

Enorm kleine huisjes, geen echt strand

Het park ligt op een mooie locatie, maar er staan wel erg veel huisjes, dicht op elkaar. De huisjes zijn krap van binnen. Bedden zijn ingebouwd in een hoek en boven elkaar. De boiler is na 2 keer douchen wel leeg. Wij hadden uitzicht op de parkeerplaats. Er is feitelijk geen sprake van een (zand)strand. Er zijn wat grasvelden die -toen wij er waren- helemaal vol lagen met mensen. Een belangrijk deel bestaat uit een Jachthaven.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8kruining11-02-2014

toppie de top

in de nazomer is het er goed vertoeven. de uitstapjes langss de scherenkust waren grandioos .de reis naar Oslo is ook een aanrader.en niet te vergeten de fantastische meren. je zit hier echt centraal.we willen snel weer terug. maar de boot vertrekt niet meer vanuit ijmuiden.en dat is heel jammer , anders waren we elk jaar gegaan.groetjes van ons

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Leerdam11-09-2013

leuk huisje in mooie omgeving

Wij hadden een huisje aan het water met leuk uitzicht.Het huisje is klein,maar groot genoeg voor 2 personen en gezellig ingericht.Het park ligt aan zee en er is veel te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2013

• 3de Koning10-08-2013

Verschrikkelijk!!

Wij vonden het een verschrikkelijk park. We zaten in een 4persoons huisje met uitzicht op een parkeerplaats. Het huisje was heel klein, te klein. Alles in 1 ruimte. Matrassen vies: dit hebben we gemeld, maar geen actie. Het slot van de deur was kapot. Een monteur kreeg het niet voor elkaar. Elke dag van 16.00 tot 20.00 uur harde live muziek. Bovendien veel zuipende en luidruchtige mensen over het park. Wij hebben ons hierover zeer verbaasd, want hoe kan dat samengaan met gezinnen met kinderen? Wij vonden het niet kunnen! De omgeving is prachtig, vooral de kleinere havenplaatsjes, maar deze locatie raden wij iedereen stellig af!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

3 tips over Vakantiehuis Tanum Strand

• M.Westhof, 26-08-2012

Mooie omgeving, aardig zwembad (bij ons niet zo druk). Rotstekeningen. Leuke strandjes. Grebbestad en Fjällbacka.

• JerryVivid, 09-08-2014

Ik zou zeker een keer eten bij Restaurant "Telegrafen" in Grebbestad. Ik heb een recensie op Tripadvisor gezet.

• Luc, 09-08-2016

Bezoek het enorm leuke dorpje Fjallbacka dichtbij!

0 vragen over Vakantiehuis Tanum Strand

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages