Hotel Villan

Kleine hotelsWeer vandaag14°10°
Hotel Villan

We hebben een aantal aanbieders voor Villan voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villan in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke plek aan het water

R.Erpelinck
26-9-2009

Hotel Villan ligt in Eriksberg. De wijk is gerenoveerd en nu trendy en hip.

Het hotel heeft een karakteritieke vorm en ligt aan de "boardwalk" van Gothenburg / Eriksberg.

Tegenover het hotel is een stopplaats voor de stads ferry. Heerlijk over het water naar het centrum.

Het hotel is een vrij klein hotel met weinig kamers. Wel helemaal gerenoveerd, ziet er top uit!

Parkeren aan de achterzijde.

Ontbijt is niet in het hotel, maar in een cafe 2 blokken verder (anderhalve minuut lopen) Kamers zijn niet al te groot en we hadden zelfs een zgn Superior double room. Zoon van 5 heeft tussen ons in geslapen, een bed paste er niet echt lekker bij. Daarentegen, het bed was er ruim genoeg voor!

Aan de voorzijde van het hotel is een autovrij gebied. Met mooi weer zitten er veel mensen aan de kade en lopen er wandelaars en joggers. Heel levendig, erg gezellig.

Als we ooit weer naar Gohenburg gaan, slapen we zeker weer hier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villan in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.