Hotel Spar Majorna

We hebben een aantal aanbieders voor Spar Majorna voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Spar Majorna in het Nederlands

2007

Een heel gezellig hotel, vlak bij de stena line terminal. Het zit wel in een ietwat grijze buurt maar met de tramhalte vlakbij ben je zo in het centrum. Het ontbijt 's ochtend was in een soort huiskamer, je mocht zelf wafels bakken en alles was aanwezig. De mensen bij de receptie waren erg aardig en het internet gratis. De kamers waren schoon en niet al te luxe maar wel ruim genoeg.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spar Majorna in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spar Majorna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.