Hotel Scandic Rubinen ****

Hotel Scandic Rubinen ****

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Rubinen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Scandic Rubinen in het Nederlands

Prima hotel voor de zakenreiziger

Kees, 30-8-2009

Hotel ligt in het centrum aan de hoofdstaat en heeft tevens een goed restaurant.

Hotelgasten hebben de beschikking over gratis draadloos internet.

De kamers zijn niet groot, maar verder prima

Goed hotel

Henk, 25-3-2009

Goed hotel met een perfecte ligging, goed eten en vriendelijk personeel. Alleen de kamers iets aan de kleine kant.

Ik kom er regelmatig

stefan, 31-1-2006

Ik kom er regelmatig.Met de auto vanaf groningen is het precies 1000km.Het hotel ligt in de main street van Gotheborg.In de mooi serre van het hotel kan je prima op deze straat uitkijken.De uitgaans gelegendheden liggen precies tegenover dit hotel.Je merkt er in zijn geheel niets van.In de omliggende restaurants kunt u prima dineren tegen een betaalbare prijs.Ik durf u met een gerust hart dit hotel aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Rubinen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Rubinen in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Rubinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Scandic Rubinen scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.