Hotel Scandic Opalen

Hotel Scandic Opalen
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Opalen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Scandic Opalen in het Nederlands

Prima hotel

marcel_vdbrink
11-2-2016

Kamer en bed zijn goed.

Wifi uitstekend.

Ontbijt buffer weinig op aan te merken.

Voldoende restaurants in de buurt.

Op loopafstand van het centrum

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Goed hotel

mike
16-8-2010

Goed hotel met prima voorzieningen!

Ontbijt was voortreffelijk en in overmate. Ook een heerlijke sauna en jacuzzi. Ook een uitgebreide fitness. De ligging is perfect, ongeveer 5 minuten lopen naar de hoofdstraat. Het enige minpuntje wat ik me kan bedenken is het feit dat de kamers erg klein zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Opalen in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Opalen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.