Hotel Scandic Europa

8,1

7 reviews over Hotel Scandic Europa in het Nederlands

Perfecte basis voor een citytrip

Pieter
29-12-2010

Afgelopen week voor kerst hebben wij Scandic Europa bezocht. Prima hotel met uitstekende locatie en top service. Erg aardig personeel in het hotel (zoals op veel plaatsen in Göteborg overigens!). Het ontbijtbuffet is prima, niet bijzonder gevarieerd maar meer dan genoeg voor onze dagelijkse start van de dag. Onze kamer had wat gebruikssporen in de kamer en badkamer, maar niets noemenswaardig. Tijdens ons verblijf waren ze bezig met de renovatie van de derde verdieping. Dit moet in maart klaar zijn, dus wellicht een voorkeur voor deze verdieping aangeven bij bezoek van het hotel. Kortom: prima hotel op een toplocatie met toppersoneel. Bij een volgend bezoek aan Göteborg zal Scandic Europa onze voorkeur hebben!

Gereisd met partner in december 2010

Ideaal voor wie Ersamus-student bezoekt

bartholomeus
4-11-2010

Hotel Scandic Europa is ideaal gelegen voor wie een Erasmus-student wenst te bezoeken in Gothenburg

De luchthavenbus en tram 4 ,die naar de studentenhomes rijdt,stoppen voor de deur.

Naast het hotel ligt het Nordstan shopping centrum.,dat tot 's avonds laat en zelfs op zondag open is.

Achter het shopping centrum begint er een overdekte wandelbrug naar het Grote Rad en de bezienswaardigheden van de haven.

Het hotel is goed uitgerust met een klein winkeltje ,met allerlei toiletbenodigheden,snacks en lektuur, in de lobby dat 24 uur per dag open blijft.

De kamers zijn gezellig,met grote TV ,zithoekje ,goede bedden en propere badkamer.Er dringt weinig geluid van buiten naar binnen ,zodat een verkwikkende nachtrust gegarandeerd is.

Het ontbijtbuffet is overvloedig en van goede kwaliteit, er zijn zelfs gedroogde veenbessen om op de ontbijtgranen te strooiën.

De staf is zeer vriendelijk en spreekt een zangerig Engels.

Gereisd met partner in januari 2010

Prima accommodatie!

Soraya
3-10-2009

Hotel ligt in het centrum van Goteborg en dichtbij de haven en OV.

Parkeren is niet gratis en kan alleen in de parkeerruimte van het hotel welke gelegen zijn in het naastgelegen winkelcentrum.

Kamers zijn klein maar schoon!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Europa voor je op een rij gezet:

Alleen ontbeten geen avondeten meegemaakt.

Winkelcentrum om de hoek, station in de buurt, makkelijk te bereiken met taxi.

Gereisd met vrienden in mei 2009

rustig (en toch naast groot winkelcentrum)

andré W.
11-4-2009

netjes verzorgde kamers en rustig,goed ontbijt, een hotel waar het personeel behulpzaam is, ik voelde me veilig en thuis.

Gereisd alleenreizend in april 2009
2006

Centraal gelegen tegenover het station, prima eten, sommige kamers zijn aan een opknapbeurt toe. Sfeer is goed.

Gereisd anders in maart 2006

Gezelig een goede sfeer

Dirk Schoen
8-1-2006

Gezelig een goede sfeer

Gereisd anders in januari 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Europa voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Europa in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.