Hotel Sankt Jörgen Park Resort

Hotel Sankt Jörgen Park Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Sankt Jörgen Park Resort voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

1 review over Hotel Sankt Jörgen Park Resort in het Nederlands

Super hotel

Martinus
31-1-2013

Super hotel met alle voorzieningen om te relaxen. Kamers zijn erg mooi alleen hadden wij een atrium kamer waardoor je geen raam kunt openzetten. Hierdoor was het erg warm op de kamer.

Gereisd met partner in januari 2013

• AdresKnipplekullen 8 417 49
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sankt Jörgen Park Resort in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sankt Jörgen Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.