Hotel Radisson Blu Riverside Gothenburg

8,6

2 reviews over Hotel Radisson Blu Riverside Gothenburg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super hotel, knappe inrichting, top ontbijt

Caroline
4-11-2017

- zweedse design: mooie kamers, mooie ontbijtzaal, mooie inkomhal

- heel lekker en verzorgd ontbijt met veel granen, fruit, lekker bruin brood, zalm,.... hogere standaard

- met de boot kan je gemakkelijk de oversteek doen naar de stad

- restaurant is ook een aanrader

- heerlijke welness bij koude temperaturen: buiten jaccuzi, sauna, .... tiptop in orde

- vriendelijk en behulpzaam personeel

- In de buurt rond het hotel is er niet veel, enkel universiteit of hogere school en bedrijven. Dus om s avonds nog even iets te gaan drinken of kort nog eens de stad in te trekken is het niet ideaal gelegen.

Goed hotel

marcel_vdbrink
11-12-2015

Wifi is gratis en goed.

Kamer & bed: geen opmerkingen.

Ontbijt: prima.

Vanaf het hotel kun je met het veerpontje oversteken en naar de binnenstad lopen. Veerpont is gratis en vaart tot 1900 uur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Riverside Gothenburg in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Riverside Gothenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Riverside Gothenburg scoort een 8.6 uit 10 op basis van 2 reviews.