Hotel Quality 11

5 reviews over Hotel Quality 11 in het Nederlands

Geweldig hotel

Thijmen
25-8-2016

Wij hadden een vierpersoonskamer. Een ruime kamer met een ook ruime badkamer. Mooi ingericht in een oud pakhuis naast het water. Het zwembad is niet echt een zwembad maar meer een hottub, maar je zit wel buiten op het dak. Het hotel heeft ook een fittnesgedeelte het ontbijt was lekker, en grote keuze.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi hotel in oud pakhuis

maurice
21-8-2016

Voor een nacht gebleven op de familiekamer. Ruime kamer met een mooi uitzicht. Ligt in een trendy wijk. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving. Wij hadden via het hotel het parkeren geregeld. Kinderen kregen een bon voor een ijsje. Ontbijt is super. Keuze is ruim inclusief pannenkoeken. Volvomuseum is 10 minuten rijden. Op de 8e verdieping staat fitnessapparatuur en is er een hottube op het dakterras. Hotel is een voormalig pakhuis. Dit komt in veel facetten terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
2008

Mooi hotel gebouw aan de rivier.

Hans Schallig
20-8-2008

Nieuw, modern hotel in niet allerdaagse bouwstijl.

Gebouw in de vorm van een schip gebouwd. Prachtige ligging aan de rivier. Goede verbindingen met bus en watertaxi naar het centrum.

Gereisd familie in juli 2008

2006

Dit hotel was vroeger een soort pakhuis voor schepen (vandaar de ligging bij het water in een niet-toeristisch gebied).

Dit is ook een beetje het nadeel, je hebt niets in de buurt en zit een eindje van het centrum vandaan.

Het is zeer modern ingericht. We hebben hier ook gedineerd en dat was het lekkerste eten van onze hele rondreis!

Ontbijtzaal iets te klein als het hotel volgeboekt is (zoals bij ons het geval).

Dit hotel maakte een goede indruk op ons.

Gereisd anders in augustus 2006

centrum perfect teberijken met de pont vlak voor de deur en je heb nog een mooie tocht door de haven ook. en een restaurant met een prachtig uitzicht over de haven.

Gereisd alleenreizend in juni 2004

We hebben een aantal aanbieders voor Quality 11 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality 11 in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality 11 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.