Hotel Odin

4 reviews over Hotel Odin in het Nederlands

'veilig' parkeren.....

vink
7-4-2012

In de zomer van 2009 logeerden wij enkele dagen in dit hotel als afsluiting van de vakantie. in een luxe hotel waar je de auto 'veilig' in de bewaakte parkeergarage kon zetten.

Op de ochtend van vertrek (een uur voor vertrek van de boot) bleek ons raam van de auto ingeslagen en veel bagage gestolen. Assistentie van het personeel was matig. Met moeite kregen we wat plastic om het raam dicht te plakken. Het glas werd naar de grote stapel (!) achter de pilaar geveegd (dit kwam toch zelden voor wist het personeel te vertellen).

We hadden geen tijd om echt werk te maken want het politieburo was nog dicht voor 9 uur. geen enkel initiatief van bewaking of personeel om de bewakingscamera's die overal in de garage hingen te bekijken. Het moment van inbraak leek bijna strategisch gekozen. Daar heb je dan wel zo je gedachten bij. Al met al een hoop schade en een flinke kater.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Groot hotel

myrthe
17-3-2011

wel mooie grote kamers. Je kunt er 's avonds ook eten van het buffet. Zit bij de prijs in en de hele dag koffie en thee pakken. het is meer een zakelijk hotel

Gereisd Alleenreizend in december 2010
2007

inderdaad een onpersoonlijk hotel

Lotje
4-1-2007

inderdaad een onpersoonlijk hotel. wel een grote kamer (met ramen), met kitchenette, loopruimte, en alles was echt blinkend schoon! Ook gratis wireless internet. Centrum op loopafstand, maar directe omgeving niet echt enthousiasmerend.

Gereisd Anders in januari 2007

2006

Onooglijk en onpersoonlijk hotel Wel grote kamers ( ) de

Rien van den Heuvel
17-1-2006

Onooglijk en onpersoonlijk hotel Wel grote kamers ( appartementen ) maar alleen ramen naar de ruimte waar het restaurant en receptie is. De kamers waren zeer warm ( Januari 2006 ) Service in huis is minimaal.

Gereisd Anders in Tue Jan 17 2006 21:16:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Odin in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Odin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.