Hotel Comfort City Center

Hotel Comfort City Center
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort City Center voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Comfort City Center in het Nederlands

Prima hotel, late check out

Heleen
24-4-2016

Een prima hotel met een prima service op de zondag: ontbijt tot 12 uur en uitchecken om 15.00 uur zonder extra kosten. Gratis wifi. Ik had een 1-persoonskamer. Prima douche, föhn. In de middag en avond gratis thee en koffie en wat koekjes in de lounge. Goede ligging, op loopafstand van het centrum, vlakbij de terminal van de Stena Line. Openbaar vervoer halte op 3 minuten loopafstand. En dan 2-3 haltes naar het centraal station.

Gereisd alleenreizend in april 2016

Kleine kamers en smal bed

marcel_vdbrink
28-10-2015

Eenvoudig hotel op loopafstand van de binnenstad. Bed is erg smal voor twee personen. Ontbijt is prima. Voor de prijs is het niet slecht voor een hotel in Goteborg.

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Leuk hotel

Roel
28-8-2011

Wij verbleven een tweetal keren in dit hotel gedurende de jaren 1993-1996. Toen was de naam Hotel Klang. Een fijn hotel met vriendelijk personeel en goede service. Het ligt vlak bij de haven en wandelend of met de tram ben je zo in het leuke centrum.

Gereisd met partner in januari 1994

HotelSpecials.nl

Prijs/Kwaliteit dik in orde!

Loek Kurvers
30-11-2009

Twee nachten doorgebracht in dit hotel.Het hotel ligt gunstig,10 minuten lopen van het busstation, midden in het centrum, slechts 500 meter van de grote winkelstraat Avenyn, dicht bij restaurants en het het uitgaansgebied. Kamers zijn schoon en ruim, kan dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met vrienden in november 2009

Het hotel is gelegen aan de rand van het centrum en beschikt niet over een bar / restaurant.

Verder zijn de kamers van minimale afmetiingen. Voor één of twee nachten is dit echter geen bezwaar

Gereisd zakelijk in februari 2009

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort City Center in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.