Hotel Best Western Plus Waterfront Göteborg

Hotel Best Western Plus Waterfront Göteborg
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Waterfront Göteborg voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Best Western Plus Waterfront Göteborg in het Nederlands

Dicht bij vervoer naar de stad.

Frans v d B
29-10-2017

Ligt vlak bij het openbaar vervoer, zo wel tram als boot. Ruime kamer. Uitzicht over de haven (waar de veerboten vertrekken naar Denemarken enz), echter er zijn ook kamers waar gedeeltelijk een gebouw voor staat. De menukaart in het hotel is beperkt. In de omgeving zijn wel 2 andere eetgelegenheden. Vlak bij het hotel onder de grote brug komt de plaatselijke bevolking 's avonds samen.

Schitterend gelegen

Tom
24-8-2013

Een schitterend gelegen hotel gelegen aan de rivier, waar de veerboten uit Duitsland en Denemarken aankomen. Grote kamers met grote uitstekende bedden. Goede temperatuur in de kamer (ramen konden open). Badkamer wat verouderd. Goed ontbijt (tot 11.00u) met mooi uitzicht. Prima bereikbaar van de snelweg. Naar het centrum met tramlijn 3 of 9 in 15 minuten.

mooi hotel aan de haven

Erik en Petra
12-11-2011

Ben hier al diverse malen zakelijk geweest. Mooi uitzicht 's ochtends en lekker buiten de drukte van de stad. Restaurant is meer dan ok evenals het hontbijt. Kamers zijn van alle gemakken voorzien inclusief gratis wifi. Goede en gratis parkeergelegenheden. Voor de zakelijke reiziger is dit een uitstekende uitvalsbasis. Kamerprijzen zijn wel aan de dure kant.

aanrader

Maarten
15-10-2010

Hotel ligt 200 meter vanaf de kade waar de boot aanlegt vanuit Kiel. Erg vriendelijke medewerkers. Vanuit hotel is de stad prima te bereiken met de tram.

topplek

karen
27-9-2010

tegenover de incheck van de stena line, gratis parkeerplaats voor hotelgasten en ruime kamers en uitgebreid ontbijt.

zijn al vaker in goteborg geweest en daar moet je niet met je auto doorheen willen rijden of een parkeerplaats zoeken.. centrum met tram goed te bereiken. voor ons geen ander hotel meer als we weer naar zweden gaan!

Ideaal hotel voor nachtje Gotheborg

Karin
22-8-2010

Novotel Gotheborg ligt dichtbij de plek waar de veerboot vanuit Kiel aanmeert. Het ziet er mooi uit aan de buitenkant en het ligt aan het water. 's avonds om 7 uur zie je de veerboot voorbij varen. Het is 10 minuten met de tram naar het centrum. Kamer is heel groot, het gekke is dat er geen airco is. Dat was eigenlijk wel nodig toen wij er waren. Leuk restaurant met uitzicht op het water, lekker eten. Gratis internet op 2 computers in de lobby.

Novotel aan de haven

erica.Hartog
22-7-2010

Dit novotel ligt aan de haven, met leuk uitzicht op het water, 's avonds zie je de ferry van de Stena Line voorbij komen. Parkeren is gratis. De kamers zijn pas gemoderniseerd en netjes ingericht, met wamwatercooker, ijskastje en flatscreen TV. Er is een inhouse bar en restaurant, waar het eten van matige kwaliteit is, we hebben diverse keren koude patat en vlees terug moeten sturen. Het ontbijtbuffet is wel uitgebreid en goed. Wij gingen laat ontbijten, zodat er in ieder geval zitplekken waren. Voor kinderen is er een Xbox 360 beschikbaar bij de bar en een computerhoek in de lobby. In de buurt van het hotel zelf valt verder niets te beleven.

Super hotel

paul
28-7-2009

Novotel valt nooit tegen. De prijs/kwaliteitverhouding is werkelijk super. En de kinderen zijn altijd gratis. Dit hotel zit in een oude brouwerij, maar dat is bijna niet meer te zien. Alleen het uitzicht op de graansilo's doet nog herinneren aan oude tijden. Ontbijt is prima.

Overall the Novetel Gothenburg was a good hotel, was clean and tidy, but generally lacked atmosphere. Location was not bad with the trip into the centre on the 3 or 9 tram taking 25 mins (or you could walk which took over an hour).

The reception staff were very helpful. Room was well set up when we arrived but unfortunately the room was not tidied or the towels replaced on the second day. Breakfast was excellent with a wonderful and varied selection. One minor problem - when a hotel offers Internet in reception they also have to put in place a system to prevent it being dominated by certain guests.

Would recommend the hotel to anyone visiting Gotheburg.

Zeer goed hotel!

Bart Visser
        4-1-2009

Aansluitend op de onderstaande beoordelingen hebben wij weinig toe te voegen. Mooie ligging aan de havenmond, goed te bereiken met de auto, ietsje verder van het centrum inderdaad. Mooie kamers, prima diner in restaurant van het hotel en ook uitgebreid en goed ontbijt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Waterfront Göteborg in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Waterfront Göteborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Waterfront Göteborg scoort een 8.1 uit 10 op basis van 15 reviews.