Hotel Best Western Arken and Conference

Hotel Best Western Arken and Conference

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Arken and Conference voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

1 review over Hotel Best Western Arken and Conference in het Nederlands

JHONNY
18-5-2012

Zeer goed verzorgd en goed eten zeker een aanrader alleen koud in de winter maar ga zeker nog een keer terug maar dan naar stockholm

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Arken and Conference in Gothenburg / Göteborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Arken and Conference zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.