Vakantiehuis Slåttorna

Vakantiehuis
Vakantiehuis Slåttorna

2 reviews over Vakantiehuis Slåttorna in het Nederlands

aan te bevelen voor rustzoekende families

Nelleke Bos
23-10-2009

Zonder Hektik, midden in de natuur kan je hier een heerlijke vakantie vieren.

Voor culturele of sportieve uitstapjes heb je echter een auto nodig. Maar, vanuit het huisje bereik je de "bewoonde wereld" in 20-30 Min.

Prachtige plek voor rustzoekers

J. Geertman
12-10-2009

Slattorna is een gezellig huis temidden van korenvelden en bossen met een eigen groot erf en de buren op 300 meter afstand. Dus heel veel privacy!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Slåttorna in Götene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Slåttorna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.