Falköping

Reviews over Falköping

Aardige camping, veel wandelmogelijkheden

tinekevdspek,
    6-7-2012

Wij troffen op de camping, maar ook in Falköping zelf, bijna geen buitenlandse toerist. Op de camping stonden uitsluitend Zweden, veel met kleine kinderen. Na regen was onze plaats vrij nat. De ontvangst was vriendelijk.

De plaatsen zijn royaal. In de onmiddellijke omgeving kan je veel wandelen. Ook is er een recreatiemeertje. Dierentuin is ook vlakbij.

Minpunt is het sanitair. Het werd niet goed schoongehouden.

De douches boden geen enkele privacy, geen deur of gordijn.

Gereisd met partner in juni 2012

Mooi gelegen camping

Daniëlle,
    8-8-2010

De camping is mooi gelegen op de Mosseberg met uitzicht over de plaats Falkoping. We hebben 5 nachten een huisje gehuurd met aparte woon- en slaapkamer. Onze dochter van 10 maanden heeft op de aparte slaapkamer heerlijk geslapen.

De camping grenst aan een recreatiegebied met gemarkeerde wandelpaden die ook geschikt zijn voor een wandelwagen. Verder ligt er een meertje bij voor de warmere dagen dat je niet ver weg wilt. De eigenaar is verder zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

zeer vriendelijke beheerster, prima plek!

Suus Kuiper,
    20-7-2008

zeer vriendelijke beheerster, prima plek!

Gereisd met partner in juli 2008
Falköping scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews