We hebben een aantal aanbieders voor Ed voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ed voor je op een rij gezet:

Reviews over Ed

Prima camping voor n paar dagen

Irene,
    29-7-2016

Gronebacke camping is een niet al te grote camping die uitkijkt over een klein meer. Wij verbleven in een 4 -persoons stuga. De stuga heeft n keukentje met een dubbel elektrisch kookplaatje en een wasbak met koudwaterkraan. Eenvoudige keukeninventaris is aanwezig. Er is een ruime koelkast, zonder vriesvak. We mochten (zonder extra kosten) een klein tentje opzetten waar onze kinderen in sliepen. De beide sanitairgebouwen kun je alleen openen met een sleutelkaart waar je 2 exemplaren van krijgt. Dit is een beetje onhandig, maar je went er snel aan. Verder is er een klein speeltuintje aanwezig. Zwemmen en vissen is mogelijk in het meertje. Hier loopt een pad naartoe.

Frambozen zijn in de zomermaanden overal te plukken. Heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Doorreis camping

mark_dam,
    24-7-2015

Een redelijk rustige camping op 2 uur reizen van Gotenborg. Een aantal bezienswaardigheden in de buurt. Tisselskog rotstekeningen, steneby putholes en het Dallands kanaal. Verderop fjallbacka of vikingsresten bij de Noorse Grens. WiFi was beperkt en alleen bij de receptie en centrale was kookgelenheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

leuke camping

anja,
    6-10-2011

Grone backe camping is een hele leuke camping. we hebben er maar 1 nacht gezeten,maar hadden er een supermiddag en avond.De volgende dag doorgereisd naar Noorwegen, een prima camping voor doorreis naar het noorden of naar noorwegen. Veel te doen voor de kinderen,een leuk speeltuintje en het meer waarje heerlijk in kunt zwemmen. we hadden ook fantastisch weer dus dat scheelt ook wel. we willen hier wel weer een keer naar toe maar ja er zijn zoveel leuke campings en plekjes maar wie weet in de toekomst nog weer eens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

Mooie camping midden in de natuur

Heleen,
    15-7-2009

Als kind kwam ik iedere zomer naar deze camping, afgelopen jaar even weer een bezoekje gebracht. De camping is gelegen aan een meertje en is op loopafstand van het plaatsje Ed. Het sanitair is schoon.

Ook zijn er voldoende mogelijkheden voor wandel en kano tochten in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2008

mooi natuurlijk, leuke mensen

Sanne,
    14-11-2008

we hebben een erg mooie vakantie gehad in zweden, Ed. De mensen zijn heel vriendelijik en open en de natuur is echt geweldig. Je kunt super mooie tochten maken met een kano en dan ook overnachten op een eilandje daar. Het water is zo schoon dat je het gewoon kunt drinken!!

geweldige vakantie gehad daar!!

Gereisd met vrienden in juni 2005
Ed scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews