Dals Långed

Reviews over Dals Långed

Ruime camping gelegen in t groen

Bert,
    23-6-2015

In juni 1990 ben ik samen met een vriend hier voor 5 dagen geweest . We stonden op een groot campingveld. Veel ruimte om ons heen ook toen het wat drukker werd.

Veld liep enigszins schuin af. RUstig gelegen . Voor boodschappen gingen we naar billingfors. Mooie omgeving. Aantal dagen in de omgeving gefietst.

We hadden geluk met het weer. Was geheel onze vakantie tussen 23 en 34 graden.

Gereisd met vrienden in juni 1990

Gastronomisch genieten in een oase van rust

Adri Brundel,
    2-7-2014

Midden in het meren gebied van Dalsland, niet ver van de prachtige sluizen van Haverud, ligt in een oase van rust het prachtige landhuis Baldersnäs Herrgård.

Een authentiek landhuis in een zeer mooi en goed en mooi onderhouden park in Engelse stijl. Vele Zweden en Noren kiezen dit hotel uit om er hun bruiloft te vieren en dat is zeker niet voor niets het geval.

Het personeel is enthousiast en zeer behulpzaam, je voelt als klant dat men alles in het werk stelt om jouw verblijf in het hotel zo aangenaam mogelijk te laten zijn.

Het landgoed ligt direct aan het Dalsland Kanaal, één van de meest interessante waterwerken in Zweden. Zeker de sluizen en het aquaduct van Håverud zijn een bezienswaardigheid van formaat.

Tijdens ons verblijf werden wij blij verrast door het feit dat de kok van Baldersnäs een stel Noorse gaten, die zojuist met hun zelf gevangen vis terugkwamen bij het hotel, aanbood de door hen gevangen vis op traditionele wijze te bereiden en te serveren!

Gereisd met partner in juni 2014

Perfect voor de pioniers

Klarien,
    26-12-2010

Wintercamping.

Kerstvakantie hier doorgebracht. Wanneer je van soberheid, rust en een prachtige natuur houdt ben je hier volledig aan het goede adres. Elke dag vuur gemaakt, gedroogd hout ligt klaar en zeer gastvrije beheerders.

Veel wandelmogelijkheden over besneeuwde paden.

M.a.w.een zeer aantrekkelijke wintercamping voor pioniers

Gereisd met partner in december 2010

meer outdoorcamping dan luxe camping

Zwaan,
    12-7-2008

Wij komen hier al jaren met een tent en genieten er elke keer van. Vanuit de camping loop je zo het meer in! Er is kanoverhuur. Het sanitair is weliswaar verouderd, maar niet smerig en we hebben wel erger meegemaakt.

Je betaalt per plaats en op het tententerrein zijn geen afgebakende plaatsen, wat veel vrijheid biedt.

Minpunt: op het tentenveld kan je het oplopen dat er een groep (meestal Duitsers) zijn kamp opslaat.

Extra: Ook open in de winter!!

Gereisd familie in augustus 2007

Deze camping is geschikt voor jong en oud

T Timmer,
    7-6-2008

Deze camping is geschikt voor jong en oud.

Het sanitair is verouderd, maar verder erg mooie, rustige camping in het merengebied.

Gereisd met partner in juni 2008
Dals Långed scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews