Camping Sörbo Strand

1 review over Camping Sörbo Strand in het Nederlands

Rust, ruimte, vriendelijke mensen

Dain
4-10-2014

De camping is ruim een jaar open en en een typische rustige zweedse camping. Een deel van de camping is ingericht voor vaste plaatsen. Die mensen wonen er het hele jaar. En met elkaar runnen ze de camping. De ene vaste gast geeft de planten water, de ander ruimt op en om de beurt maken ze het sanitair schoon. En dat is heel schoon! Je moet je schoenen uit doen bij de deur en, geloof me, je durft er niet eens met schoenen naar binnen te gaan! Super netjes! En geen gedoe met muntjes of bij betalen o.i.d. Er is een groot veld met in de verte zicht op het meer. Ruime plaatsen, niet afgebakend. Daarbij een speeltuin voor de kinderen met trampoline en speelhuisje (toen wij er waren was het speelhuisje nog in aanbouw, dus er staat inmiddels misschien meer bij) en een kist met speelgoed. Je kan bij mooi weer lekker zwemmen in het meer. Het was een heel stuk ondiep, geen zandstrand. Volgens mij geen eetgelegenheid, maar dat weet ik niet zeker. Kleine kiosk voor broodjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sörbo Strand in Bralanda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sörbo Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.