Camping Bralanda

7,5

2 reviews over Camping Bralanda in het Nederlands

een camping in het centrum van het dorp

marc spijker
24-12-2013

de goedkoopste camping van zweden ( voor een tent betaal je 50 kronen per nacht ( zonder elektriciteit ) maar je mag de wasmachine en de droger gratis gebruiken) s´avonds komt de beheerder langs om af te rekenen. zwembad op 300 meter afstand (20 kronen voor de hele middag )

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Budgetcamping, leuk, als je van rustig houd.

Avion
3-7-2012

Dit is een leuke en zeer eenvoudige camping. Niet duur. De douches waren, toen wij er waren, niet echt schoon.

Gereisd Met partner in juli 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bralanda in Bralanda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bralanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.